وزیر راه و شهرسازی

پروژه‌های راه‌سازی استان گلستان شتاب می‌گیرد

گرگان( پانا)-با بهره‌گیری از اسناد خزانه و اوراق بهادار و تخصیص قیر، پروژه‌های راهسازی استان گلستان شتاب می‌گیرد.

کد مطلب: ۸۲۹۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پروژه‌های راه‌سازی استان گلستان شتاب می‌گیرد

عباس آخوندی پس از بازدید از پروژه های راهسازی استان گلستان اظهار داشت: برقی کردن راه‌آهن اینچه‌برون به گرمسار با سرمایه‌گذاری 1.2 میلیارد یورویی روس‌ها از تیرماه آغاز می‌شود.

وی افزود: از پروژه‌های راهسازی در خوش‌ییلاق، علی‌آبادکتول، بندرترکمن، گرگان، کلاله، گالیکش و ‌مینودشت بازدید شد که پیشرفت خوبی داشته‌اند و برای تسریع پروژه‌ها از اعتبارات سال 97، اسناد خزانه، اوراق بهادار و تخصیص قیر بهره خواهیم برد

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: با بهره‌گیری از اسناد خزانه و اوراق بهادار و تخصیص قیر، پروژه‌های راهسازی استان گلستان شتاب می‌گیرد.

آخوندی افزود: برقی کردن راه‌آهن اینچه‌برون گرمسار سبب افزایش ترانزیت کالا از این محور به آسیای میانه خواهد شد.

وی از پیشرفت مذاکرات با چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری در راه‌آهن گرگان- مشهد خبر داد و افزود: با تامین اعتبار و گشایش خط اعتباری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از پیگیری مشکلات پل کوسه و دوراهی کلاله و رایزنی با وزیر نفت برای جاده نفت خبر داد.

آخوندی همچنین درباره وضعیت مسکن در کشور گفت: در حال حاضر فضای هیجانی در مسکن به وجود آمده و از مردم می‌خواهیم در فضای هیجانی برای خرید مسکن تصمیم‌گیری نکنند، ممکن است در آینده متضرر شوند.

سیدمناف هاشمی استاندار گلستان هم در حاشیه این بازدید اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی از همه نقاط حادثه خیز گلستان بازدید کرد و برقی کردن راه‌آهن اینچه‌برون به گرمسار قطعی است.

وی خاطرنشان کرد: برقی کردن راه‌آهن اینچه‌برون- گرمسار با سرمایه‌گذاری روس‌ها قطعی است و در تیر ماه عملیاتی می‌شود و موضوع احداث راه‌آهن گرگان- مشهد با سرمایه‌گذاران چینی در حال مذاکره است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار