با حصور وزیر راه مسکن و شهرسازی :

۱۰ پروژه عمرانی در ماهشهر افتتاح شد

اهواز (پانا) - وزیر راه و مسکن وشهرسازی در سفر خود به ماهشهر ۱۰ پروژه صنعتی و بندری را افتتاح کرد.

کد مطلب: ۸۵۱۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ پروژه عمرانی در ماهشهر افتتاح شد

با حضور عباس آخوندی پروژه احداث سیلوی غلات شرکت پارسیان ریل شرق با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد ریال با ظرفیت ۵۰ هزار تن و میزان اشتغال ۷۰ نفر به بهره‌برداری رسید. این پروژه از سال ۱۳۹۱ کار خود را آغاز کرده و در مدت 24 ماه با هدف ذخیره غلات و حمل ریلی به روش مکانیزه ساخته شده است.

پروژه احداث مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سنگین شرکت خط نقره‌ای قشم با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال و ظرفیت 20 هزار متر مکعب و اشتغالزایی برای ۸۰ نفر در این سفر افتتاح شد. این پروژه در مدت پنج سال با هدف افزایش حجم و توان صادرات و واردات و ترانزیت فرآورده‌های نفتی سنگین ساخته شده است که موجب کاهش زمان و نیز تسهیل عملیات تخلیه و بارگیری و کاهش هزینه تمام شده محصولات به منظور صادرات و واردات می‌شود.
با حضور وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه همچنین پروژه نوسازی سیستم بلوور چهار دستگاه مکنده غلات با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال با هدف بالابردن راندمان خروجی دستگاه‌ها، ارتقای قابلیت‌ها و اطمینان، در مدت ۱۲ ماه انجام شده و امروز به بهره‌برداری رسید.

پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب بندر امام خمینی با اعتبار ۵۸ میلیار ریال، اسکله شماره ۳۷ شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، احداث خط انتقال برق از پتروشیمی فجر،انبارهای چند منظوره نگهداری کالا و سردخانه شرکت پارسیان ریل زاگرس، انبارهای چند منظوره نگهداری کالا شرکت جوانه طلایی آمل،تاسیسات زیربنایی زون نفتی و احداث معابر تکمیلی و احداث مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک شرکت نفت ایرانول از دیگر پروژه‌ها هستند که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شدند.

همچنین امروز با حضور آخوندی عملیات تعمیرات اساسی اسکله ۲۷ تا ۳۴ بندر امام خمینی (ره) با هدف افزایش 80 هزار تنی ظرفیت باربری آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار