مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان: پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی قبول یک امانت و تکلیف الهی است

مشهد (پانا) - با حضور معاون فرهنگی و پرورش آموزش و پرورش خراسان رضوی مراسم معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در نمازخانه این اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۹۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان: پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی قبول یک امانت و تکلیف الهی است

علی سعیدی مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در این مراسم با تاکید بر اینکه کلید تحول در هر جامعه منابع نیروی انسانی آن جامعه است گفت: اگر منابع انسانی را توسعه ندهیم جامعه توسعه پیدا نمی کند و اگر آموزش و پرورش توسعه پیدا نکند کشور پیشرفتی نخواهد داشت.
سعیدی افزود: پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی قبول یک امانت و تکلیف الهی است و در نگاه اسلامی ما که خون هزاران شهید در پای نهالش ریخته شده و هزاران جانباز و آزاده جان و جوانی خود را فدای این انقلاب و نظام کرده اند به معنی کامجویی از قدرت نیست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد:اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش امروز به عنوان وظیفه الهی مسئولین و معلمین دستگاه تعلیم و تربیت است و این مهم محقق نخواهد شد مگر با همدلی، همراهی، همفکری و همکاری تمامی دست اندرکاران این امر خطیر.
سعیدی اضافه کرد: خوشبختانه سیاست های کلان آموزش و پرورش استان نیز بر این مدار قرارگرفته که مشارکت ها توسعه یابد و اختیارات تا حد ممکن در مدرسه به عنوان کانون اصلی تعلیم و تربیت و محور فعالیت های آموزشی و پرورشی قرار گیرد تا تعلیم و تربیت تمام ساحتی به عنوان روح حاکم بر سند تحول تحقق یابد.

در آستانه عید سعید فطر و با حضور علیرضا مالک اشرفی معاون فرهنگی و پرورش آموزش و پرورش خراسان رضوی ، جمعی از مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان و مدیران و همکاران اداری منطقه تبادکان مراسم معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در نمازخانه اداره برگزار شد و با حکم مدیر کل آموزش و پرورش استان" علی سعیدی " به عنوان رییس اداره آموزش و پرورش تبادکان معرفی شد.
در سوابق علی سعیدی کارشناس مسوولی ارزیابی عملکرد و معاونت هماهنگی آموزش و پرورش تبادکان و مشاور رسانه ای ومدیر حوزه معاون استاندار و فرماندار مشهد دیده می شود.
وی پیش از این مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار