417 هکتار بافت فرسوده در ارومیه شناسایی شده است

ارومیه (پانا)- رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه با اشاره به وجود 417 هکتار بافت فرسوده در این شهر گفت که برای نوسازی این میزان فضای شهری، دفاتر خدمات نوسازی محله در سه حوزه روان سازی، کارگزاری و مدیریت برنامه ها فعال است.

کد مطلب: ۸۲۹۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
417 هکتار بافت فرسوده در ارومیه شناسایی شده است

داریوش نوری رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه افزود: این دفاتر با هدف جلب مشارکت مردمی در نوسازی و بهسازی محلات ارومیه و سرعت بخشیدن به نوسازی بافت فرسوده راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: انجام مطالعات امکان سنجی، پیشنهاد برنامه های عملیاتی و اولویت بندی ارائه خدمات مورد نیاز بهسازی، نوسازی، توانمند سازی و بازآفرینی محدوده های مورد عمل به دستگاه اجرایی، فراهم کردن زمینه و بستر مشارکت در بین مالکان و ساکنان از جمله برنامه های اجرایی این دفاتر به شمار می رود.

وی اضافه کرد: پنج دفتر خدمات نوسازی در مناطق 2 و 4 شهرداری ارومیه راه اندازی شده و با توجه به اینکه عمده بافت فرسوده در این 2 منطقه قرار دارد، خدمات لازم را به متقاضیان ساکن این مناطق ارائه می دهد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه ادامه داد: هنوز شهروندان از وجود این دفاتر آگاهی زیادی ندارند و در صدد هستیم با اطلاع رسانی مناسب، زمینه آشنایی مردم را فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار