معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان: اجرای «طرح نماد» در کنترل آسیب‌های اجتماعی موثر بوده است

همدان (پانا) - معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: یکی از کارهای اثربخش در کنترل آسیب‌های اجتماعی، اجرای« طرح نماد» بوده است.

کد مطلب: ۸۲۸۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان:  اجرای «طرح نماد» در کنترل آسیب‌های اجتماعی موثر بوده است

سعید شاهرخی در شورای آموزش و پرورش استان با اظهار تأسف از درگذشت عالم فرزانه، آیت‌اله احمد احمدی، اظهار کرد: این دانشمند برجسته شخصیتی فرهیخته در تمدن و پیشرفت علمی کشور بود.

شاهرخی در ادامه یکی از اولویت‌های نظام و آموزش و پرورش را مقابله و کنترل آسیب‌های اجتماعی برشمرد و گفت: طرح نماد یکی از اولویت‌های استان است.

وی با بیان این که استان در بخش کنترل آسیب‌های اجتماعی شرایط مطلوبی دارد، افزود: یکی از کارهایی که به درستی انجام شده، طرح نماد است و دلایل آن نیز برای همگان روشن است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: این طرح در 12 آموزشگاه با پوشش کمتر از 3 هزار نفر دنبال می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره‌ به برگزاری مسابقات دانش‌آموزان دختر مدارس کشور در همدان، تصریح کرد: این مسابقات با هدف سلامت و ایجاد نشاط در بین دانش آموزان برگزار می‌شود.

شاهرخی با بیان این که برگزاری مسابقات در مدارس ما را در کشف استعدادها بهتر یاری می‌دهد، افزود: برگزاری این دوره از مسابقات به میزبانی همدان می‌تواند در معرفی جایگاه استان در بخش گردشگری اثرگذار باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی فصل تابستان و تعطیلی مدارس، گفت: باید به موضوع اوقات فراغت دانش‌آموزان توجه جدی شود و دستگاه‌های فرهنگی، علمی و ورزشی تمام توان خود را برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان به کار گیرند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به نزدیکی تعطیلات عید سعید فطر و ورود تعداد زیادی گردشگر و مسافر به همدان، گفت: آموزش و پرورش باید در این زمینه همه امکانات خود را به کار گیرد تا خاطره‌ای خوش در ذهن مسافران باقی بماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار