امسال صورت گرفت؛

جمع‌آوری یک میلیارد ریال کمک مردمی در طرح مودت امامزادگان همدان

خبرگزاری پانا: معاون اقتصاد و بهره‌وری اداره کل اوقاف و امورخیریه همدان گفت: امسال در قالب طرح مودت امامزادگان، یک میلیارد ریال کمک مردمی در استان جمع‌آوری شد.

کد مطلب: ۳۴۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رحمت‌الله نعمتی با بیان اینکه ما امانتدار میراث پیامبران و ائمه معصوم(ع) هستیم، اظهار داشت: هر چه به امر بازسازی و عمران امامزادگان کمک کنیم در واقع به اهل بیت(ع) کمک کرده‌ایم چرا که چراغ خانه اهل بیت(ع) باید روشن باشد.

وی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی دولتی کفاف انجام همه امور عمرانی بقاع و اماکن متبرکه را نمی‌دهد، تصریح کرد: طرح مودت یا گلریزان در راستای اجرای طرح‌های عمرانی با مساعدت‌های مردمی انجام می‌شود.

به گفته معاون اقتصاد و بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان با اجرای طرح مودت یا گلریزان در بقاع و اماکن متبرکه استان همدان می‌توان به ایجاد منابع مالی جدید برای عمران و آبادانی این بقاع و نیز رشد و تسریع در امر ساخت و ساز امامزادگان و اماکن مقدسه دست یافت.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت برگزاری طرح مودت امامزادگان، در 9 ماه امسال 20 جلسه طرح مودت در بقاع متبرکه شهرستان‌های استان همدان برگزار شده است.

نعمتی ابراز داشت: بر اساس برگزاری 20 جلسه طرح مودت در سطح امامزادگان استان، یک میلیارد ریال برای عمران بقاع از طرف خیرین جمع‌آوری و هزینه شده است.

معاون اقتصاد و بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان خاطرنشان کرد: بر اساس طرح مودت بخشی از هزینه عمران و آبادی بقاع متبرکه توسط سازمان اوقاف پرداخت می‌شود که بر این اساس برای هر بقعه متبرکه 30 میلیون تومان اختصاص می‌یابد.

وی در پایان با بیان اینکه فرزندان ما باید در پناه امامزادگان رشد یابند، بر امر کمک در راستای مهجوریت‌زدایی از امامزادگان تأکید کرد و گفت: در سطح استان حدود 255 امامزاده داریم که با توجه به اینکه بودجه و اعتبار دولتی ندارند در راستای عمران به مردم متکی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار