شهردار منطقه ۲۰خبر داد :

ارائه خدمات شبانه روزی به زائرین حرم عبدالعظیم حسنی(ع)

شهرری(پانا)- شهردار منطقه 20 گفت: در مناسبتهای ارتحال امام راحل(ره) ، شبهای قدر و روز قدس با آماده باش کامل مجموعه مدیریت شهری منطقه، امکانات رفاهی و خدماتی به زائران و احیاداران حرم حضرت عبدالعظیم (ع) ارائه شد.

کد مطلب: ۸۲۸۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات شبانه روزی به زائرین حرم عبدالعظیم حسنی(ع)

سید احمد صفوی در این رابطه اظهار داشت: با توجه به تقارن ایام لیالی قدر و مراسم گرامیداشت امام راحل(ره) محدوده پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی(ره) آماده سازی و پذیرای زائران این حرمین بود.

وی در ادامه گفت: با توجه به حضور خیل عظیمی از زائران حرم امام راحل(ره) در شهرری، بیست و نهمین مراسم سالگرد امام راحل(ره) در منطقه 20 به صورت جداگانه در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار و با آمادگی تمامی نواحی هفتگانه و عوامل مدیریت شهری در این محدوده خدمت رسانی شبانه روزی به زائران ارائه شد.

شهردار منطقه 20 به تعامل و هماهنگی با پلیس راهور اشاره کرد و افزود: طبق سال های گذشته همزمان با برپایی مناسبت ها و مراسمی که با خیل جمعیت مواجه بودیم،محدودیت های ترافیکی در مسیرهای منتهی به حرم لحاظ شد و برای دسترسی زائران از پارکینگ ها به محل مراسم نیز ناوگان حمل و نقل عمومی به شهروندان خدمات رسانی کردند.

صفوی به فعالیت های فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: همزمان با این ایام پردیس قرآنی در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مستقر و زائران از خدمات فرهنگی آن بهره مند شدند.

شهردار منطقه 20 برگزاری نمایشگاه عکس، کتاب و پوستر با محوریت سبک زندگی و ابعاد شخصیتی امام(ره) و برپایی نشست های معرفتی و سخنرانی های موضوعی با محوریت گفتمان و ابعاد شخصیتی امام راحل(ره) در مساجد و مراکز فرهنگی را از دیگر برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده برشمرد.

صفوی با اشاره به اینکه طبق روال هر سال راهپیمایی روز قدس در منطقه 20 مستقل از شهر تهران و با محوریت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) انجام شد، افزود: خیابان فدائیان اسلام از امامزاده عبدالله(ع) تا میدان حضرت عبدالعظیم(ع) محور راهپیمایی این روز بود و با خدمات شبانه روزی عوامل مدیریت شهری، این مسیر برای تردد و حضور امن راهپیمایان آماده شد.

/خبرنگار: رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار