نخستین جایگزین «بازی تاج و تخت» ساخته می‌شود

تهران (پانا) –- قرارداد ساخت یک پایلوت به عنوان جایگزین احتمالی سریال «بازی تاج و تخت» در شبکه HBO  بسته شد.

کد مطلب: ۸۲۸۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
نخستین  جایگزین «بازی تاج و تخت» ساخته می‌شود

این روزها شبکه‌های بزرگ تلویزیونی برای سریال‌های بسیار پربیننده «اسپین آف» (دنباله سریال) می‌سازند که یک سریال جدید ولی در واقع ادامه یکی از محورهای داستان اصلی در زمانی متفاوت و قهرمانانی متفاوت است. مثلا سریال Better Call Saul اسپین آف سریال پربیننده Breaking Bad است و سریال Originals نیز اسپین آفی است که برای Vampire Diaries ساخته شده است.

به گزارش سی ان ان، شبکه HBO نیز سرانجام راهی پیدا کرد تا جای خالی سریال «بازی تاج و تخت» (Game Of Therones) را در پایان فصل هشتم برای طرفداران پرشمار این سریال پر کند.

این شبکه اخیرا تایید کرد که برای ساخت پایلوت (قسمت اول) سریال اسپین آف احتمالی قرارداد امضا کرده است.

این پایلوت کار نویسنده و تهیه کننده بریتانیایی جین گلدمن و جرج آر آر مارتین نویسنده مجموعه «نغمه‌های آتش و یخ» خواهد بود.

همانطور که در اخبار پیشین آمده است چندین ایده احتمالی برای اسپین آف این سریال در دست بررسی و توسعه است.

سایت شبکه در معرفی این پابلوت آورده است: «اتفاقاتی که هزاران سال پیش از «بازی تاج و تخت» رخ می‌دهد... شرح وقایعی که طی آن جهان سیری نزولی خود از عصر طلایی قهرمانان تا تاریک‌ترین زمان آن را طی می‌کند... از مخوف‌ترین اسرار وستروس تا خاستگاه اصلی وایت‌واکرها، از رمز و رازهای شرق تا افسانه استارک‌ها... از آن داستان‌ها نیست که گمان می‌کنیم می‌دانیم. »

اگر این پایلوت برای ساخت سریال تایید شود، گرداننده اصلی کار گلدمن خواهد بود. وی تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی چون «مردان ایکس» و«Kick Ass»ick Assدگی فیلم‌هایی چون مردان ایکس و داننده اصلی کار گلدمن خواهد بود. وی ت بررسی و توسعه است. ترسناک ترین اسرار وستروس تا خاست» را برعهده داشته است.

هنوز شبکه زمان مشخصی برای ساخت سریال تعیین نکرده است اما مدیر برنامه‌ریزی پایلوت «کیسی بلویز» گفته است که شبکه عجله‌ای برای پیدا کردن سریال جایگزین «گیم آو ترونز» ندارد.

پخش سریال Game Of Therones داز سال ۲۰۱۱ آغاز شد و این مجموعه خیلی زود تبدیل به بزرگ ترین مجموعه تلویزیونی شبکه HBO شد. از آنجا که این سریال سال آینده میلادی با فصل هشتم خود به پایان می رسد، شبکه اقدام به توسعه چند سریال ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ کرد تا جلوی فراموش شدن این مجوعه پرطرفدار را بگیر. پایلوت ﺟﯿﻦ ﮔﻮﻟﺪﻣﻦ هم یکی از این سریال‌های احتمالی است.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار