مرگ چند شخصیت اصلی سریال «بازی تاج و تخت» در فصل هشتم

تهران (پانا) -– فیلمبرداری بزرگ‌ترین و پرهزینه‌ترین صحنه نبرد تلویزیونی متعلق به فصل پایانی سریال  «بازی تاج و تخت» به پایان رسید.

کد مطلب: ۸۱۱۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مرگ چند شخصیت اصلی سریال «بازی تاج و تخت» در فصل هشتم

به گزارش ایندیپندنت، در حالی که هنوز زمانی طولانی تا پخش فصل هشتم (فصل پایانی) سریال «بازی تاج و تخت» مانده و طرفداران این مجموعه تلویزیونی باید تا سال 2019 برای تماشای فصل پایانی تحمل کنند، سازندگان سریال از پایان فیلمبرداری بزرگ‌ترین سکانس نبرد سریال خبر دادند.

فیلمبرداری این نبرد سرنوشت‌ساز 55 روز متوالی به طول انجامیده که ظاهرا همه آن شبانه فیلمبرداری شده است.

محل فیلمبرداری روستای کوچک «توم» یا «تومبریج» در ایرلند شمالی بود که به عنوان لوکیشن «وینترفل» پایتخت پادشاهی شمال یکی از اقلیم‌های هفت‌گانه وستروس استفاده شده است. فیلمبرداری این صحنه که طولانی‌ترین سکانس جنگی در تمام فصول «بازی تاج‌وتخت» است، دو برابر بیشتر از فیلمبرداری صحنه «نبرد حرامزادگان» در فصل ششم سریال زمان برده است. سازندگان سریال بازی تاج و تخت این صحنه را بزرگ‌ترین و پرهزینه‌ترین صحنه نبرد توصیف کردند که تا امروز برای تلویزیون ساخته شده است.

اخیرا «جاناتان کوئینلن» دستیار کارگردان که در تولید ۲۰ اپیزود از سریال مشارکت داشته تصویری از یک تقدیرنامه‌ را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که به نوعی تقدیرنامه ای از طرف تهیه‌کنندگان سریال است که پس از اتمام ۵۵ شب متوالی فیلمبرداری از یک صحنه نبرد، برای عوامل و بازیگران ارسال شده است. این پست اینستاگرامی مدتی پس از انتشار حذف شده است.

کوئینلن در توضیح این تصویر نوشته بود: «55 شب متوالی، 11 هفته، 3 لوکیشن، شما هرگز چیزی شبیه آن نخواهید دید.»

در این تقدیرنامه می‌خوانیم: «تقدیم به اژدهایان شب. برای تحمل ۵۵ شب متوالی. برای تحمل سرما،‌ برف، باران، گِل، فضله گوسفندان شهر توم و بادهای شهر ماگرامورن. وقتی یکسال بعد مردم در سراسر دنیا این اپیزود را تماشا کنند، نخواهند دانست که شما چه سختی‌هایی متحمل شده‌اید. آن‌ها به خستگی‌های شما و سختی کار در سرمای زیر صفر درجه اهمیتی نخواهند داد. فقط می‌دانند که در حال نظاره اثری هستند که تا کنون نظیر نداشته و این به خاطر وجود شما است.»

مرگ چند کاراکتر اصلی داستان در فصل هشتم

مدیران شبکه HBO اخیرا اعلام کردند که چند شخصیت اصلی سریال در اپیزودهای پایانی فضل هشتم خواهند مرد و بدین ترتیب داستان به انتهای خود نزدیک می‌شود.

آنها اضافه کردند: همه عوامل حاضر در صحنه به مدت 15 دقیقه برای شنیدن آخرین کلمات از آخرین متن فیلمنامه «بازی تاج و تخت» به احترام «دیوید بنیاف» و «دی بی وایس» به پا خاستند.

بازی تاج‌وتخت یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی به سبک فانتزی حماسی است که توسط دیوید بنیاف و دی. بی. وایس برای شبکه اچ‌بی‌او ساخته شده‌است. این مجموعه برگرفته از پرفروش‌ترین مجموعه داستان‌های فانتزی جرج آر. آر. مارتین یعنی «ترانه یخ و آتش» است.

بازی تاج‌وتخت رکورددار تعداد بیننده در شبکه اچ‌بی‌او است و در کشورهای مختلف طرفداران زیادی دارد.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار