امام جمعه شهرقدس:

روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است

شهر قدس ( پانا) - امام جمعه شهرقدس گفت: روز قدس یکی از آن جلوه‏های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام است که باید تمام مسلمین جهان با هم متحد شودند و روز قدس، یک روز به معناى حقیقى کلمه، بین‌المللى اسلامى است.

کد مطلب: ۸۲۷۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است

حجت‌الاسلام‌ سید ابوالقاسم میراحمدی امام جمعه شهرقدس در خطبه اول نماز جمعه شهر قدس که در مصلای این شهر و با حضور پرشور اقشار مردم برگزار شد ، بعد از دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا راه‌گشای مشکلات و معضلات انسان است.

وی با اشاره به روز جهانی قدس و جنایات اخیر صهیونیستها در سرزمینهای اشغالی افزود: این مدعیان حقوق بشر کجایند که صهیونیست‌ها این‌گونه ، در حق فلسطینیان جنایت می کنند و در طول یک‌ ماه ۱۸۰ نفر را به شهادت می رسانند .

امام جمعه شهرقدس گفت: روز قدس همانگونه که امام (ره) فرمود، روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شودو روزی است که باید به ابر قدرت‏ها فهماند که دیگر آن‏ها نمی‏ توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.

حجت‌الاسلام‌ میراحمدی بیان کرد: من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم(ص) می‏ دانم و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم؛ و مسلمین از آن انزوایی که آن‏ها را کشانده بودند خارج شوند و با تمام قدرت و قوّت در مقابل اجانب بایستند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)عنوان کرد: روز قدس یکی از آن جلوه‏های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام است که باید تمام مسلمین جهان با هم متحد شودند و روز قدس، یک روزِ به معناى حقیقى کلمه، بین‌المللىِ اسلامى است؛ روزى است که ملت ایران می‌تواند با کمک ملت‌هاى مشتاق دیگر یک حرف حقى را فریاد کند که براى پنهان کردن آن حرف حق و خاموش کردن آن فریاد، شصت سال است دستگاه استکبار دارد سرمایه‌گذارى می‌کند.

حجت‌الاسلام‌ میراحمدی تصریح کرد: این راهپیمایى‌های که امروز انجام شد مربوط به نظام است و مربوط به هیچ دولتى، مربوط به هیچ جریان خاصى نیست،شما ببینید مردم در این حرکت عظیم چه کردند، در سرماى بیست و دو بهمن، در ماه رمضان با دهان روزه، چه اوقاتى که هوا سرد بود، چه حالا که هوا گرم است و روز قدس باز مردم چه عظمتى را از خودشان نشان دادند و این نشان دهنده علاقمندى و دلبستگى مردم به نظام است.

/خبرنگار : حدیث سهیلی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار