استاندار فارس از مردم برای شرکت درراهپیمایی روز قدس دعوت کرد

   شیراز (پانا) - استاندار فارس در پیامی به مردم استان از آنان خواست با حضور گسترده در راهپیمایی قدس پیام مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

کد مطلب: ۸۲۷۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
استاندار فارس از مردم برای شرکت درراهپیمایی روز قدس دعوت کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، اسماعیل تبادار در این پیام با یادآوری جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین اعلام کرد:انتظار می رود مردم با حضوری کوبنده تر و گسترده تر از همیشه، پیام مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

وی ضمن دعوت مردم به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: به رغم مخالفت سازمان ملل و همه هواداران حقوق بشر با انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف، کسانی که ادعای حقوق بشر و آزادی خواهی آن ها گوش فلک را کر کرده است، هیچ توجهی به حقوق انسان ها ندارند و سفارت خود را به قدس شریف منتقل کردند.

تبادار ادامه داد: این مساله ایجاب می کند راهپیمایی روز جهانی قدس امسال پرشورتر از گذشته برگزار شود و پاسخی به این تعدی و ظلم باشد.

استاندار فارس اظهارداشت: پیام امام راحل(ره) برای تعیین جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، در راستای آموزه های دینی مبنی بر یاری مظلوم و دشمنی با ظالم بوده است.

تبادار از همه مردم شریف و شجاع ایران به ویژه مردم استان فارس که جزو پیشقراولان این حرکت محسوب می شوند دعوت کرد در کنار دیگر مردم آزاده دنیا علیه ظلم و جور رژیم غاصب صهیونیستی و به طرفداری از ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

استاندار فارس افزود: روز جهانی قدس بر اساس دستورات دینی برپا شده است و به یاری خداوند تداوم خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار