اعلام برائت دانش‌آموزان فارس از مستکبران جهان در روز قدس

شیراز (پانا) - ما دانش آموزان اتحادیه فارس به آرمان های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و صدق وعده های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظل العالی) ایمان کامل داریم و منتظر فرصتی هستیم تا گنبد آهنین را مانند لانه عنکبوت فرو بریزیم.

کد مطلب: ۹۱۸۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برائت دانش‌آموزان فارس از مستکبران جهان در روز قدس

ستضعفین باید قیام کنند. مستضعفین همه ممالک باید حق خودشان را با مشت محکم بگیرند. منتظر نباشند که آنها حقشان را بدهند. مستکبرین حق کسی را نخواهند داد. (حضرت امام خمینی(ره)؛ 19 بهمن ماه 1358)

در ادامه متن بیانیه دانش‌آموزان اتحادیه انجمن اسلامی فارس آمده‌است: چه نیکوست جمعه ی برائت از مستکبرین عالم در پایان هفته ای که شروع آن ایام لیالی قدر و گرفتن رزق سالانه هر مومن، متدین و آزادی خواهی است. خداوندا رزق امسال این مردمان محصور در چنگال دژخیمان زر و زور و تزویر را آزادی و رهایی قرار ده.
بر خود می بالیم بر بصیرت امامی که با بینشی عمیق بر محور انسانیت تمام توجهات جهان را معطوف مظلومیت ملتی ستمدیده کرد. روز قدس روز پیوند ملت هاست بر آزادی خواهی تا شعارهای پوچ و بی مایه حقوق بشر آمریکایی برای مردمان جهان رنگ ببازد. روز قدس روز وحدت انسانیت است، روزی که شیعه و سنی در یک صف و برای آرمان مشترک آزادی قدس عزیز شعار الموت لاسرائیل و الموت لامریکا سر می دهند.
ما دانش آموزان معتقدیم تنها و تنها راه نجات فلسطین مقاومت است و به فرموده رهبرمان معامله قرن بر سر آرمان فلسطین به هیچ عنوان به وقوع نخواهد پیوست.
امسال نیز ما اعضای جنبش دانش آموزی اتحادیه انجمن های اسلامی فارس و دبیرخانه باشگاه ضدصهیونیسم با محکومیت اقدامات اخیر اسرائیل جنایت کار در حمله هوایی و موشکی به نوار غزه، بلندی های جولان و جنوب لبنان اعلام می کنیم تا آزادی کامل فلسطین اشغالی از آرمانهای قدس شریف حمایت می کنیم.

اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان فارس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار