پیشتازان سفیران و شرکای فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

یزد (پانا) – رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد در دیدار صمیمانه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان داشت: مربیان و دانش آموزان پیشتاز به عنوان سفیران و شرکای فرهنگی تمام قد آماده همکاری در جهت اعتلای فرهنگی و حفظ اصول ارزشمند اخلاقی و اجتماعی فرزندان این مرز و بوم هستند.

کد مطلب: ۸۲۷۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان سفیران و شرکای فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

"حسینعلی ملانوری شمس" در این دیدار با اشاره به اهمیت و ضرورت همکاری سازمان دانش آموزی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: سازمان دانش آموزی باتوجه به فعالیت هایی که در زمینه تربیت اجتماعی دانش آموزان برعهده دارد می تواند گام های بلندی را در راستای ارتقا فرهنگ و هنر دانش آموزان و فرزندان ایران اسلامی بردارد.

وی در ادامه افزود: دانش آموزان از یکنواخت بودن فعالیت های فرهنگی و هنری گله مند اند و ادامه این روند می تواند باعث تقابل و واکنش منفی دانش آموزان نسبت به فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی شود.

ملانوری شمس درگیر نشدن دانش آموزان در امور اجتماعی سطح استان را ضعف متولیان اجرای این امر عنوان کرد و بیان داشت: در اجرای بسیاری از امور فرهنگی و پرورشی شاهد عدم حضور دانش آموزان هستیم که این مهم سبب ایجاد فاصله میان متولیان این امر با دانش آموزان شده است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد خواستار ایجاد همکاری مضاعف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مجموعه آموزش و پرورش به ویژه سازمان دانش آموزی شد و بیان داشت: مربیان و دانش آموزان پیشتاز به عنوان سفیران و شرکای فرهنگی تمام قد آماده همکاری در جهت اعتلای فرهنگی و حفظ اصول ارزشمند اخلاقی و اجتماعی فرزندان این مرز و بوم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار