معاون پشتیبانی سازمان دانش آموزی استان یزد:

با ایجاد بسترمناسب از افزایش انحرافات فرهنگی جامعه جلوگیری کنیم

یزد (پانا) - معاون پشتیبانی سازمان دانش آموزی استان یزد در دیدار صمیمانه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: با ایجاد بسترهای مناسب فرهنگی باید از افزایش و ادامه انحرافات فرهنگی که بر ریشه و اصالت ما ضربه می زند جلوگیری کرد.

کد مطلب: ۸۲۷۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
با ایجاد بسترمناسب از افزایش انحرافات فرهنگی جامعه جلوگیری کنیم

"علیرضا قطب الدینی" در این دیدار که با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد؛ با اشاره به لزوم همکاری نزدیک آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیان داشت: برای اولین بار در استان یزد شاهد همکاری این دو نهاد ارزشمند هستیم و وزارتین ارشاد و آموزش و پرورش اشتراکات بسیاری با یکدیگر دارند و اهمیت رشد اجتماعی، فرهنگی و هنری دانش آموزان همکاری بیش از پیش این دو وزرات تاثیر گذار را می طلبد.

وی در ادامه افزود: دغدغه فرهنگی این دو وزارت را باید در تعامل، همفکری و همکاری برطرف کرد و به کشف و پرورش استعداد های دانش آموزان پرداخت و از این پتانسیل بهره برد.

قطب الدینی با اظهار تاسف از ایجاد انحرافات فرهنگی در سطح جامعه، بیان داشت: فرهنگ مقوله ای است که پس از کاشتن بذر، سال ها طول می کشد تا شاهد اثرات اجتماعی آن بود. با ایجاد بسترهای مناسب فرهنگی باید از افزایش و ادامه این انحرافات که بر ریشه و اصالت ما ضربه می زند جلوگیری کرد.

این مقام مسئول در آخر اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با افزایش همکاری سازمان دانش آموزی استان یزد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد دست آورد های ارزشمند فرهنگی و اجتماعی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار