مدیر کمیته امداد سلماس خبر داد:

جمع‌آوری کمک 3 میلیارد ریالی مردم سلماس در رمضان

ارومیه (پانا)- مدیر کمیته امداد سلماس از پیش بینی جمع آوری سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی از سوی مشارکت های مردمی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۷۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
جمع‌آوری کمک 3 میلیارد ریالی مردم سلماس در رمضان

مهدی خضرلو مدیر کمیته امداد سلماس اظهار داشت: با حمایت و کمک یک خیر سلماسی در هفته اکرام ایتام به تعداد ۱۰۰ بسته غذایی کامل به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته مبلغ دو میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال از مشارکت های مردمی برای کمک به نیازمندان جمع آوری شد و امسال نیز پیش بینی می شود این مبلغ در رمضان امسال به تعداد سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افزایش پیدا کند.

مدیر کمیته امداد سلماس افزود: امسال نیز همچون سنوات گذشته با مشارکت مردم و خیرین برای بیش از ۵۰۰ نفر از خانواده های نیازمند سلماس، افطاری در کمیته امداد این شهرستان تدارک دیده شد.

وی بیان کرد: کیسه های مخصوص طرح همیان مولا طرح همیان مولا در تمامی مساجد شهرستان توزیع شده و اقلام جمع آوری شده در بین نیازمندان منطقه همان مسجد تقسیم می شود.

خضرلو گفت: در رمضان امسال نیز با مشارکت ۲۰ نفر از وکلای فعال سلماس طی اقدامی خودجوش مبلغ ۱۰۵ میلیون ریال جهت تهیه سبدغذایی برای خانواده های نیازمند اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار