فعالیت پایگاه‌های کمیته امداد در شب‌های قدر

تهران (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان تهران از راه‌اندازی پایگاه‌های ثابت و سیار در شب‌های قدر خبر داد و گفت خیران و نیکوکاران می‌توانند با حضور در این پایگاه‌ها برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین ثبت‌نام کنند.

کد مطلب: ۸۲۷۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت پایگاه‌های کمیته امداد در شب‌های قدر

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، محسن ولیئی با اشاره به ایستگاه‌های ثابت کمیته امداد در شهر تهران افزود: حرم‌های امامزاده صالح (ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در تجریش وشهر ری، بوستان گفتگو، مصلای تهران، ایستگاه‌های مترو آزادی،‌ صادقیه، میرداماد، دروازه شمیران، بهارستان، شهید بهشتی و تمام هیات مذهبی دیگر استان‌های کشور در تهران به عنوان پایگاه‌های ثابت مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: این طرح یکی از طرح‌های حمایتی کمیته امداد است که بخش اکرام از کودکان یتیم و بی‌سرپرست حمایت و بخش محسنین نیز از کودکانی که پدرشان از کار افتاده، زندان و متارکه کرده‌اند، حمایت می‌کند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هم اکنون ۲۰ هزار «یتیم» و فرزند «محسنین» تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، گفت: ۷۵ هزار حامی خیر و نوع دوست از ایتام و فرزندان محسنین حمایت می‌کنند، تصریح کرد: در نیمه اول ماه مبارک رمضان هزار و ۲۶۹ خیر برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در پایان گفت: خیران و نیکوکاران از فرصت ارزشمند شب‌های قدر نهایت بهره را ببرند و با حضور در پایگاه‌های کمیته امداد استان تهران با ثبت نام‌شان به عنوان حامی، از کودکان یتیم و محسنین حمایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار