کشف 403 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس استان های مرکزی و کرمان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک توزیع کننده عمده مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های مرکزی و کرمان خبر داد و گفت:‌ در این عملیات 403 کیلوگرم تریاک کشف شد.

کد مطلب: ۸۲۶۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از پایگاه خبری پلیس، کیومرث عزیزی افرود: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان عمده موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از فعالیت یک توزیع کننده گسترده مواد مخدر که در سطح کشور به صورت گسترده فعالیت می کرد، مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری وی آغاز کردند.

وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، فرد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه کامیون در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان های جنوبی به مرکز کشور می باشد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: با رصد نامحسوس پلیس، محل تردد این فرد در استان کرمان شناسایی شد و بلافاصله تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هماهنگی دستگاه قضائی به محل عبور محموله مواد مخدر اعزام و سرانجام موفق شدند در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، خودروی مذکور را شناسایی و متوقف کنند.

عزیزی با اشاره به کشف 403 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در بازرسی ازخودروی توقیفی گفت: در این عملیات متهم تحت تعیب دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار