فرماندار بندرگز

فرهنگ سازی در خصوص درمان و مبارزه با مواد مخدر

گرگان(پانا)-فرماندار بندرگز بر فرهنگ سازی در خصوص درمان و مبارزه جدی با مواد مخدر تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۲۳۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ سازی در خصوص درمان و مبارزه با مواد مخدر

"حسین احمدی" در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرگز در سال 97 ، خاطر نشان کرد : در راستای تلاش و سیاست های دولت در این مبحث و تشکیل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سراسر کشور ، شهرستان نیز در امر پیشگیری ، درمان ، مبارزه با عرضه و تقاضا تلاش های زیادی را معمول داشته است.

وی ضمن اشاره به آثار زیان بار مواد مخدر و اعتیاد ، آن را زمینه ساز بسیاری از ناهنجاری ها دانست و خاطرنشان کرد: این معضل علاوه بر اینکه امنیت جامعه را به مخاطره می اندازد ، باعث عدم پیشرفت و توسعه جوامع نیز می گردد.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرگز اظهار داشت : کنترل و مهار مواد مخدر به عهده یک دستگاه نیست بلکه دستگاه های قضایی، انتظامی، فرهنگی و درمانی هر کدام بر حسب وظیفه ذاتی خود در امر مبارزه همه جانبه با مواد مخدر باید تلاش نموده و در کنار تلاش دستگاه های دولتی با افزایش زمینه مشارکت های مردمی و مراکز علمی ، فرهنگی نیز جهت رسیدن به نتیجه مطلوب تلاش نمایند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان نیز در این جلسه گفت : ۱۵۳ منطقه آلوده در استان شناسایی شده است که اقدامات لازم برای پاکسازی و بهسازی این مناطق در قالب طرح شهید شوشتری در حال اجراست.

روحانی فرد با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۶ تن مواد مخدر در استان گلستان کشف شده است گفت : 53درصد از خانواده ها آگاهی لازم در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر را ندارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار