معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان در گفت و گو با پانا:

18 پایگاه تابستانی برای اوقات فراغت دانش آموزان دلیجانی اختصاص یافت

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان از آماده سازی 18 پایگاه برای اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان 97 خبر داد .

کد مطلب: ۸۲۶۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
18 پایگاه تابستانی برای اوقات فراغت دانش آموزان دلیجانی اختصاص یافت

محسن رفیعی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: کانون های شهید رجایی و تزکیه، سالن های ورزشی امام علی (ع)، شهید بهشتی و شهدای فرهنگی و سالن ورزشی تزکیه و 12 آموزشگاه به عنوان پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان آماده سازی شده است.

وی ادامه داد: پایگاه اصلی اوقات فراغت دانش آموزان در کانون شهید رجایی است و برنامه ریزی کلاسه ا در این مرکز انجام خواهد شد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش دلیجان بیان کرد: دارالقرآن نور اهل بیت (ع) نیز به عنوان پایگاه قرآنی و در جهت اشاعه فرهنگ قرآن کریم در نظر گرفته شده و کلاس های تخصصی قرآن را برای رده های سنی مختلف برگزار خواهد نمود.

رفیعی در خصوص تنوع برنامه های اوقات فراغت نیز اظهار داشت: امسال رشته های خوشنویسی و خط تحریری، نقاشی و طراحی، زبان انگلیسی، هنرهای تجسمی، بازی های خلاق، رایانه، ریاضی آسان، هندبال، فوتسال، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز، تیر و کمان و شنا برای اوقات فراغت دانش آموزان در نظر گرفته شده و از مربیان ماهر و کارآزموده استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم ایجاد تنوع در برنامه‌ها و فعالیت‌های تابستانه دانش‌آموزان، اضافه کرد: فعالیت‌ها و برنامه های اوقات فراغت نباید صرفاَ در مدرسه متمرکز شود و یکی از اهداف این است که برنامه‌های اوقات فراغت را در محیط خارج از مدرسه نیز طراحی و اجرا کنیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان ابراز داشت: امسال اردوهای یک روزه و مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی نیز برای هر پایگاه پیش بینی شده که در طول برگزاری کلاس های اوقات فراغت اجرا خواهد شد.

رفیعی خاطر نشان کرد: سال گذشته حدود 510 نفر از دانش آموزان در طرح اوقات فراغت شرکت کردند و امسال با همکاری نهادها و ادارات شهرستان و فعالیت های مدیران پایگاه ها استقبال بیشتری از این کلاس ها صورت خواهد گرفت.

در تابستان امسال همچنین مدارس متوسطه اول با برگزاری کلاس های مهارت آموزی بر اساس طرح ایران مهارت با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای، مهارت های حرفه ای را به دانش آموزان آموزش خواهند داد.

مراسم افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت تابستانی با حضور مسئولین شهرستان همزمان با هفته فرهنگی شهرستان دلیجان در روز شنبه 9 تیر ماه در سالن کانون شهید رجایی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار