کسب رتبه برتراستانی کارشناس امور بانوان و جوانان اسلامشهر در مسابقات پرسش مهر

اسلامشهر (پانا)-کارشناس امور بانوان و جوانان آموزش و پرورش اسلامشهر در مسابقات استانی مقاله پرسش مهر سال تحصیلی 97-96به رتبه برتر دست یافت .

کد مطلب: ۸۲۶۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتراستانی کارشناس امور بانوان و جوانان اسلامشهر در مسابقات  پرسش مهر

مهناز شهامت در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران در این رابطه اظهار داشت :باتوجه به پرسش مهر سال تحصیلی 97-96،مقاله من هم با عنوان تحلیل عوامل موثر بر تامل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب در مدارس ابتدایی تدوین گردید.

وی در ادامه افزود:در جهت نگارش مقاله،گروه هدف که آموزگاران دوره ابتدایی بودند ،انتخاب شدند و با در اختیار قرار دادن پرسشنامه ای به آنها ،سوالاتی در زمینه های ،راهکارهای احترام متقابل ،آموزش مهارتهای لازم به دانش آموزان در محیط مدارس و عوامل تاثیر گذار بر احترام مطرح و آموزگاران نیزجواب سوالات را دادند.

کارشناس امور بانوان و جوانان آموزش و پرورش اسلامشهرتاکید کرد:پس از جمع آوری پرسشنامه های آموزگاران و جمع بندی نظرات و توجه به اعداد و ارقام ،داده های کیفی و عوامل سازمانی ،مقاله مذکور تنظیم و به گروه مقالات پرسش مهر منطقه ارسال و سپس پس از داوری نهایی در سطح مناطق شهرستانهای استان تهران به رتبه برتر دست یافتم.

شایان ذکر است ،شهامت هجده سال سابقه تدریس و معاونت واحدهای آموزشی را در کارنامه خود داردو از سال 90نیز در سمت کارشناس امور بانوان و جوانان آموزش و پرورش اسلامشهرفعالیت دارد ،تصریح کرد: با نگارش مقاله به این نتایج دست یافتم که در زمینه تامل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب در مدارس ابتدایی میبایست به موارد آموزشهای پیش از دبستان ، خانواده ،مهارتهای لازم به دانش آموزان،آموزش از طریق نمایش و رفتار همکاران با دانش آموزان توجه خاص شود.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار