امام جمعه سمنان:

مردم ایران با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس صیانت و دیانت را در کنار یکدیگر حفظ می‌کنند

سمنان (پانا) - آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: این مسئله باید به‌عنوان یک آرمان و ارزش انقلابی به جهانیان ثابت شود تا دشمنان بدانند ملت ایران همواره پایبند عقاید انقلابی و اسلامی خود هستند.

کد مطلب: ۸۲۶۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مردم ایران با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس صیانت و دیانت را در کنار یکدیگر حفظ می‌کنند

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: روز جهانی قدس باید تا زمان آزادی بیت‌المقدس و فتح آن ادامه یابد. روز جهانی قدس یکی از بهترین یادگاری‌های امام خمینی(ره) است و فریاد آزادی‌خواهی مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم قدس باید به گوش اسرائیل و همسایگان اماراتی و سعودی آن‌ها برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم ایران با حضور در این راهپیمایی صیانت و دیانت را در کنار یکدیگر حفظ می‌کنند، افزود: این مسئله باید به‌عنوان یک آرمان و ارزش انقلابی به جهانیان ثابت شود تا دشمنان بدانند ملت ایران همواره پایبند عقاید انقلابی و اسلامی خود هستند.

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: حضور مردم درصحنه‌های انقلابی تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن را خنثی می‌کند و جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان سدی محکم در مقابل تمام تهدیدات دشمن به بدنه اسلام قرار دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه چهل سال است دشمنان قسم خورده درصدد آسیب رساندن به جمهوری اسلامی هستند که توطئه های آنان با حضور و حمایت مردم ناکام مانده است، عنوان داشت: سخن ترامپ مبنی بر این که در صدد براندازی جمهوری اسلامی نیست ولی از گروه های خواهان براندازی جمهوری اسلامی حمایت می کند، یکی از بزرگترین دروغ های امریکا است.

وی با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی عنوان کرد: امام خمینی(ره) ملت ایران را از اسارت آمریکا و انگلیس نجات داد و رهبر معظم انقلاب نیز با هدایت امام گونه نشان دادند جانشین خوبی برای امام خمینی(ره) هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار