باغ نور میزبان ضیافت شبانه اصفهانی‌ها شد؛

دست «نسیم مهربانی» بر سر خانواده زندانیان

اصفهان (پانا) - با شرکت در برنامه نسیم مهربانی هم به یک جشن شاد شبانه بروید و هم در کمک به خانواده زندانیان سهیم شوید.

کد مطلب: ۸۲۶۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
دست «نسیم مهربانی» بر سر خانواده زندانیان

حتماً در روزهای ماه مبارک رمضان وقتی در کوچه و خیابان گذر می‌کردید، پوسترهای بزرگ ویژه‌برنامه نسیم مهربانی را در سطح شهر دیده‌اید. پوسترهایی که شما را به یک ضیافت شبانه در شب‌های ماه مبارک رمضان در باغ نور با نام «نسیم مهربانی» دعوت می‌کند.

سید ابراهیم حسینی، مسئول امور رویدادهای فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در مورد برگزاری ویژه‌برنامه نسیم مهربانی اظهار داشت: برنامه نسیم مهربانی در شب‌های ماه مبارک رمضان به جز شب‌های قدر از ساعت 21 تا 22:30 در باغ نور برگزار ‌می‌شود.

وی افزود: این برنامه با توجه به مناسبت‌هایی که پیش رو داریم، با رویکرد شادی و افزایش نشاط شهروندان برگزار می‌شود، اما در شبی که مصادف با رحلت حضرت خدیجه (س) بود یا در ایام رحلت امام خمینی (ره) به مباحث آیینی پرداخته می‌شود تا قداست این ایام نیز حفظ شود.

حسینی گفت: تقلید صدا، مسابقه مردمی، نمایش طنز، اجرای موزیک و ... از جمله آیتم‌های مختلف این برنامه است و برنامه هر شب با شب قبل تفاوت دارد تا بتوانیم هم از ظرفیت تمام هنرمندان شهر اصفهان استفاده کنیم و هم برنامه برای مخاطبانی که چند شب در آن شرکت می‌کنند، تکراری نباشد و مردم هر شب برنامه جدیدی ببینند.

وی با بیان اینکه شرکت در این جشن برای عموم رایگان است، ادامه داد: طبق تجربه‌ای که از سال‌های گذشته داریم، مردم برای افطار و یا بعد از افطار تمایل زیادی به حضور در فضای باز و پارک‌ها دارند و بوستان‌های اصفهان پس از افطار بسیار شلوغ است. به همین دلیل سعی کردیم دور هم نشینی خانواده‌ها را هدفمند کنیم و خوشبختانه استقبال از برنامه نسیم مهربانی نیز خوب بوده است.

ویژه‌برنامه نسیم مهربانی با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، سازمان زندان‌ها و انجمن حمایت از زندانیان هر شب تا عید سعید فطر در باغ نور حد فاصل سی و سه پل و پل آذر برگزار می‌شود. کمک‌های مردمی و عواید این برنامه صرف حمایت از خانواده زندانیان می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار