«فمینیسم مدرن غربی» زیر ذره بین شبکه پرس تی وی

تهران (پانا) - شبکه پرس تی وی در برنامه این هفته Doubling Down به بررسی پدیده جدید فمینیسم مدرن غربی می پردازد.

کد مطلب: ۸۲۶۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
«فمینیسم مدرن غربی» زیر ذره بین شبکه پرس تی وی

به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی وی، پنجمین قسمت از مجموعه برنامه Doubling Down در پی یافتن پاسخ این سوال است که چرا زنان اروپایی، فمینیسم مدرن را قبول ندارند و معتقدند که در این نوع دیدگاه، بیشتر بر روی محرومیت های زنان کشورهای خاورمیانه یا در حال توسعه، تمرکز می شود و به زنان اروپایی به عنوان افرادی که امتیازهای بیشتری به آنها داده شده، نگاه می شود. در این راستا به تفاوت هایی که در مفهوم فمینیسم نزد زنان اروپایی و همچنین زنانی که در کشورهای آفریقایی، آسیایی و خاورمیانه زندگی می کنند خواهد پرداخت و سعی خواهد کرد که به این سوال نیز پاسخ دهد که آیا باید به فمینیسم مدرن، به چشم تهدیدی برای سنت های رایج در میان زنان آفریقایی و آسیایی نگریست یا خیر؟
این برنامه ضمن بحث و بررسی مراسم ازدواج شاهزاده هری و مگان مارکل که حدود 2 میلیارد بیننده در سراسر جهان آن را دنبال کردند، نظرات برخی تحلیلگران را درباره این رویداد مطرح می کند. به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران، ازدواج نوه ملکه بریتانیا با یک زن مطلقه آفریقایی-امریکایی، نقطه عطفی در تاریخ حکومت سلطنتی بریتانیا به شمار می رود.
این برنامه در ادامه به بیان این موضوع می پردازد که مگان مارکل، یک فمینیست تمام عیار است و اکنون تمامی نگاه ها متوجه او و اقدامات احتمالی است که وی در جهت توانمندسازی هرچه بیشتر زنان انجام خواهد داد.
بررسی موضوع از نگاه رسانه های اجتماعی، بیان نظرات مخاطبان و کارشناسان مربوطه، پخش پیام های تلفنی مخاطبان و برقراری ارتباط زنده از طریق اسکایپ با کارشناس مهمان از جمله آیتم های برنامه Doubling Down است.
برنامه Doubing Down پنجشنبه 10 خرداد ساعت 23:30 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن روز جمعه ساعت 05:00 و 17:00 و شنبه ساعت 11:00 روی آنتن همین شبکه خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار