رئیس هیئت ووشو گلستان

حضور تیم ووشوی گلستان در مسابقات بین‌المللی جام پارس

گرگان(پانا)-رئیس هیئت ووشو گلستان از حضور یک تیم از استان در مسابقات بین‌المللی جام پارس در گرگان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۵۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور تیم ووشوی گلستان در مسابقات بین‌المللی جام پارس

صدیقه جهانشاهی درباره میزبانی گلستان از مسابقات بین‌المللی ووشو در استان اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی جام پارس در گلستان برگزار می‌شود که در روز اول تیرماه تیم‌ها وارد استان می‌شوند و در روز دوم تیرماه افتتاحیه و وزن کشی مسابقات برگزار می‌شود و در روز سوم و چهارم تیرماه مسابقات در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت ووشو گلستان خاطرنشان کرد: در رقابت‌های پیش رو دو تیم از ایران شرکت می‌کنند که یک تیم با نام پارس جنوبی و یک تیم با نام استان میزبان در مسابقات حاضر می‌شود و در این رقابت‌ها گلستان نیز یک تیم شرکت کننده خواهد داشت.

جهانشاهی اظهار کرد: استعدادیابی برای انتخاب بازیکنان برگزار شده و در بخش ساندا در هشت وزن و در بهش تالو در چهار فرم از گلستان شرکت کننده خواهیم داشت و نظر نهایی کادر فنی برای بازیکنان شرکت کننده در این مسابقات طی دو روز آینده اعلام خواهد شد.

رئیس هیئت ووشو گلستان تصریح کرد: تاکنون 6 تیم به صورت رسمی آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقات اعلام کردند.

استان گلستان در سال جاری میزبان 7 رویداد بین‌المللی ورزشی است که مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در مردادماه، تور جهانی والیبال ساحلی در شهریور ماه، مسابقات بین‌المللی کاراته در شهریور ماه، مسابقات بین‌المللی کشتی در اواخر مهرماه یا اوایل آبان ماه، مسابقات سپک تاکرا قهرمانی جهان در پاییز امسال و مسابقات بین‌المللی اسکواش در زمستان امسال برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار