پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز شد

تهران (پانا) - سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ار انتخاب حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی به عنوان دبیرکل جامعه روحانیت مبارز خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۵۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز شد

به گزارش پایگاه خبری جامعه روحانیت مبارز، حجت الاسلام مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز درباره جلسه امروز تشکل گفت: امروز جلسه جامعه روحانیت مبارز تشکیل شد و مصوبات مهمی داشت . ما در جلسه قبل رئیس شورای مرکزی را انتخاب کرده بودیم که حضرت آیت الله موحدی کرمانی هستند. براساس اساسنامه جدید، ایشان نائب رئیس را به شورای مرکزی معرفی کردند و انتخاب صورت گرفت و حضرت آیت الله مجتهد شبستری را به عنوان نائب رئیس شورا معرفی فرمودند و با اتفاق آراء ایشان انتخاب شدند. علاوه بر این دبیر شورای مرکزی را ، رئیس محترم شورا معرفی کردند که حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی به عنوان دبیر شورای مرکزی انتخاب شدند و به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت.

او افزود: همچنین برای سخنگوی شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اینجانب را پیشنهاد دادند و به عنوان سخنگوی شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به تصویب شورای مرکزی رسید و به اتفاق آراء رأی دادند.

مصباحی مقدم افزود: همچنین از سوی کمیته سیاسی پیشنهاد شد، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز که اکنون مسئولیت اجرائی جامعه روحانیت را بر عهده می گیرد، برای مدت یک و نیم سال(یعنی تا تشکیل مجمع عمومی روحانیت مبارز که نمایندگان استان ها و شهرستان ها هم در آن حضور پیدا خواهند کرد) مسئولیت راه اندازی تشکیلات را نیز برعهده داشته باشد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای پورمحمدی به عنوان دبیرکل پیشنهاد شد و مورد تصویب حاضران قرار گرفت گفت: ایشان ابتدا باید تشکیلات خودشان را که معاونت های سیاسی ، تشکیلات ، فرهنگی و اجرائی می باشد راه اندازی کنند و احیاناً اگر نیازمند به سایر مدیران برای همکاری باشد آن ها را نیز خود به کار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار