مصطفی پورمحمدی هم اعلام نامزدی کرد

خبرگزاری پانا:˝مصطفی پورمحمدی˝ رییس سازمان بازرسی کل کشور هم برای انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم اعلام نامزدی کرد.

کد مطلب: ۶۶۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مصطفی پورمحمدی رییس سازمان بازرسی کل کشور و معاون سیاسی جامعه روحانیت مبارز نامزدی خود را در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد.

بر این اساس پورمحمدی به زودی در یک مصاحبه مطبوعاتی شعار و برنامه‌های انتخاباتی خود را اعلام می‌کند.

پورمحمدی در جمع تعدادی از فعالان دانشجویی دانشگاه‌های شیراز، اراک و تهران در پاسخ به این سوال که شعار تبلیغاتی شما چیست؟ گفت: در آینده ای نزدیک شعار را اعلام خواهد کرد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه آمده ام تا قوانین را اجرا کنم و این جزو تفکرات من است، اظهار کرد: کسی که مسلمان است و قوانین را اجرا نمی کند کافر، و اگر مسلمان نیست و تعهدی به اجرای قوانین ندارد ظالم و فاسق است.

پورمحمدی به وضعیت اجرایی کشور اشاره کرد و با بیان اینکه تیم اقتصادی و اجرایی قدرتمند برای اداره کشور لازم است تا قانون را به طور کامل اجرا کند گفت: ما نیازمند تیم اقتصادی قوی هستیم و نه برنامه اقتصادی؛ چرا که برنامه اقتصادی کشور نوشته شده و نیازمند اجراست.

وی با اشاره به اینکه رییس دولت باید بستر سرمایه گذاری برای سرمایه داران را که علاقه مند به سرمایه گذاری و بالا بردن نرخ تولید در کشور هستند فراهم کند اظهار داشت: تیم دولت باید تیمی باشد که سرمایه داران ، نخبگان ، دانشمندان و هنرمندان را به خدمت بگیرد و مجال و شکوفایی برای همه فراهم شود.

انتخابات ریاست جمهوری در 24 خردادماه سال 92 برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار