مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر:

فلسفه وجودی آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی است

بوشهر ( پانا ) مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: فلسفه وجودی آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی برای آینده جامعه است.

کد مطلب: ۸۲۵۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
فلسفه وجودی آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی است

حمیده ماحوزی در دیدار با رئیس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر اظهار داشت: فلسفه وجودی آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی برای آینده جامعه است.

ماحوزی با بیان این مطلب گفت: خانواده تاثیرگذار ترین رکن آموزش محسوب می‌شود که البته باید در این بخش مهم بیشتر اقدامات انجام شود.

وی به فعالیت های انجام شده در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: اهمیت وجود کتاب های غیر درسی در برنامه دانش‌آموزان بیانگر مهم بودن آن است که تاثیرات زیادی بر شخصیت و جایگاه دانش آموزان در آینده دارد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه تشکیل باشگاه های کتابخوانی در سال گذشته و در تمام سطوح مدارس استان دستاوردهای خوبی را رقم زد گفت: امیدواریم در سال جاری با راه‌اندازی مجدد این باشگاه ها بتوانیم در ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه نقش پررنگ تری داشته باشیم.

وی افزود: به تعداد هر دانش‌آموزی که عضو باشگاه می‌شود یک کتاب به قیمت نیم بها در اختیار باشگاه قرار می گیرد تا با انجام این کار علاوه بر هدفمند کردن اهدای کتاب، باعث تقویت شالوده کتابخانه های مدارس نیز شویم.

ماحوزی در پایان یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تاسیس کتابخانه با سایر دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را انجام خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار