در مراسم افطار مجتمع شبانه‌روزی دخترانه فلق کیلان؛

بطحایی خطاب به دختران دانش‌آموز: در جمع شما وزرا، وکلا و نمایندگان آینده مجلس حضور دارند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در مراسم افطار و محفل انس با قرآن دانش‌آموزان مجمتع شبانه‌روزی دخترانه فلق شهر کیلان شرکت و از نزدیک با دانش‌آموزان درباره مشکلات‌شان گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۸۲۵۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
بطحایی خطاب به دختران دانش‌آموز: در جمع شما وزرا، وکلا و نمایندگان آینده مجلس حضور دارند

سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش شب گذشته با حضور در شهر کیلان از توابع شهرستان دماوند، در جمع صمیمی دانش‌آموزان مجتع شبانه‌روزی دخترانه فلق حاضر شد و در نشستی صمیمی روزه خود را با دانش‌آموزان این مدرسه افطار کرد.

در ابتدای این دیدار که ابراهیم میرزایی‌نکو، نماینده مردم‌ دماوند‌ و فرماندار و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان دماوند، سیدمحمد بطحایی را همراهی می‌کردند، وزیر آموزش و پرورش در محفل انس با قرآن دانش‌آموزان شرکت کرد و بعد از اقامه نماز جماعت در جمع دانش‌آموزان‌ افطار کرد.

بطحایی در جمع دانش‌آموزان گفت: «چهره‌های بشاش و پرامید شما دانش‌آموزان عزیز آینده‌ای درخشان را به ما نوید می‌دهد. شما مادران و گردانندگان جامعه فردا هستید.»

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: «وزرا و وکلا و نمایندگان آینده مجلس و از همه مهم‌تر مادران آینده که دارای نقشی سرنوشت‌ساز در آینده کشور هستند، در این جمع حضور دارند.»

او در پایان به دوران خدمت خود در مدارس شبانه‌روزی اشاره کرد و خطاب به مدیران و کارکنان مدرسه گفت: «می‌دانم کار کردن‌ در مدارس شبانه‌روزی به مراتب از مدارس عادی سخت‌تر است و شما مسئولیت سنگینی بر عهده دارید‌ و برای تک‌تک‌ شما عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.»

بازدید از خوابگاه و محل اقامت دانش‌آموزان پایان پخش حضور وزیر در مجتع شبانه‌روزی فلق بود. بطحایی با حضور در اتاق دانش آموزان از نزدیک با آنها درباره مشکلات و کمبود‌های مدرسه گفت‌وگو کرد.‌ وقتی بطحایی از دانش‌آموزان خواست تا مشکلات‌شان را بگویند، آنها از وزیر تقاضا کردند که مسائل خود را خصوصی و بدون حضور خبرنگاران و همراهان وزیر عنوان کنند. بطحایی نیز در خواست دانش‌آموزان را پذیرفت و دقایقی به صورت خصوصی و پشت درهای بسته به صحبت‌های آنان گوش داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار