کارشناس فعالیتهای قرآن ،عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش :

آموزش و پرورش بزرگترین متولی نهادینه کردن فرهنگ قرآن در کشور است

تهران (پانا) - کارشناس فعالیتهای قرآن ،عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت:حضور گسترده وزارت آموزش و پرورش در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نشان از تاثیر بسزایی است که این نهاد در سطح جامعه دارد.

کد مطلب: ۸۲۵۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش بزرگترین متولی نهادینه کردن فرهنگ قرآن در کشور است

علی عزتی در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مصلی امام خمینی (ره)ودر گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهار داشت :از فعالیتهای مهم اداره قرآن ،عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش انتشار نشریه تربیت قرآنی است که با حضور فعال در این نمایشگاه در خدمت مخاطبین خود میباشد.

وی در ادامه افزود: نشریه قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با برخورداری از تیراژ بیست هزار نسخه در ماه از جایگاه خوبی در میان مخاطبین خود برخوردار است .

کارشناس فعالیتهای قرآن ،عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در ادامه تاکید کرد: آموزش و پرورش بزرگترین متولی نهادینه کردن فرهنگ قرآن در کشور است و در نمایشگاه بین المللی قرآن بخشی از فعالیتهای قرآنی وزارت آموزش و پرورش جهت آگاهی عموم مردم ارائه گردیده است .

عزتی به کسب رتبه های برتر قرآنی وزارت آموزش و پرورش در طول بیست و شش سال گذشته برگزاری نمایشگاه قرآن نیز اشاره و تصریح کرد :در این مدت همیشه از رتبه اول در میان نهادهای قرآنی کشور برخوردار بودیم، لیکن برگزاری نمایشگاه های قرآنی رادر مقایسه با تاثیرات خوب آن دارای هزینه های بالا دانست که میبایست در این راستا هم توجه خاص به این مسئله مهم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار