مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: امور باید به مدرسه سپرده شود

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بر جلوگیری از صادر شدن بخشنامه‌های بیش از حد و بی مورد به مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۲۵۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: امور باید به مدرسه سپرده شود

به گزارش آموزش و پرورش شهر تهران، عباسعلی باقری در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان شهر تهران که در خانه معلم آموزش و پرورش منطقه 3 برگزار شد گفت: «کشور راهی برای آبادانی و توسعه پایدار ندارد، جز اینکه افراد توانمندی را تربیت کند. انسان‌ها باید توانمند باشند و انسان توانمند، انسانی است که تربیت شده باشد. در تربیت افراد جامعه باید هم به تربیت جسمی و بدنی و هم تربیت دانش، آموزش و علم و هم تربیت معنوی و اخلاقی توجه کرد که این تربیت در منزل و مدرسه صورت می‌پذیرد.»

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بر توجه بیشتر به مدارس تاکید کرد و افزود: «اگر آموزش و پرورش بخواهد درست شود که یک بخشی از نظام تعلیم و تربیت است، باید مدارس توانمند شوند.»

او ضمن ابراز خرسندی از این که در حوزه تربیت بدنی، قدم‌های خوبی در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برداشته شده است گفت: «حیاط پویا در دوره ابتدایی، المپیاد درون‌مدرسه‌ای و مسابقات آموزشگاهی، مقدمه‌ای است که بقیه امور هم به مدرسه سپرده شود.»

باقری بر جلوگیری از صادر شدن بخشنامه‌های بیش از حد و بی مورد به مدارس تاکید کرد و گفت: «مدرسه باید اصل باشد تا شاهد وضعیت بهتری باشیم.»

مدیرکل آموزش و پرورش شر تهران با تقدیر از تک تک مدیران افزود: «فقر حرکتی و عدم نشاط را می‌توان با ورزش برطرف کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار