مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: تنها راه آبادانی کشور آبادانی مدرسه است

تهران (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت که تا خانواده و مدرسه آباد نشود کشور آباد نخواهد شد اما تربیت کار آسانی نیست. تربیت با آگاهی متفاوت است.

کد مطلب: ۸۲۰۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: تنها راه آبادانی کشور آبادانی مدرسه است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عباسعلی باقری در سی و چهارمین یادواره بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش شهر تهران در محل برج میلاد اظهار کرد: کشور به توسعه پایدار دست نمی‌یابد بجز با تربیت نیروی انسانی کارآمد و توانمند.

باقری افزود: اگر کشور بخواهد آباد شود با تربیت انسان‌های توانمند مقدور است. مهمترین جایگاه برای تربیت، خانواده‌ها و بعد مدرسه است. تربیت داخل مدرسه اتفاق می‌افتد.

وی اضافه کرد: تا خانواده و مدرسه آباد نشود کشور آباد نخواهد شد اما تربیت کار آسانی نیست. تربیت با آگاهی متفاوت است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه در خیلی موارد آگاهی داریم ولی تربیت کافی صورت نپذیرفته است گفت: مقدمه تربیت آگاهی است ولی تمام آن نیست. تربیت فقط با زیستن و زندگی کردن صورت می‌گیرد .

باقری بیان کرد: اگر جامعه ای به این بلوغ نرسد که نسل آینده ساز خود را به دست افراد توانمند بسپرد به توسعه نخواهد رسید. تنها راه آبادانی کشور آبادانی مدرسه است.

وی همکاران فرهنگی را به مصداق طلا دانست و افزود: طلا طلاست هر جا که باشد اگر حتی در موزه هم باشد چیزی از آن کم نمی‌شود معلمان عزیز نیز همین گونه ارزشمند هستند.

گفتنی است این مراسم با حضور مقیمی استاندار تهران، فریده اولاد قبا و کواکبیان نمایندگان مجلس شورای اسلامی، محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، جمعی از خانواده شهدا، ورزشکاران، روسای مناطق، مدیران و معلمان نمونه شهر تهران در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار