ثبت‌نام بیش از۷۶ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ناپیوسته

تهران (پانا) - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۷۶ هزار داوطلب در مرحله اول ثبت نام اولیه آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۴۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام بیش از۷۶ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ناپیوسته

حسین توکلی در گفت‌وگو با پانا گفت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۷ که برای شرکت در آزمون مذکور ثبت‌نام کرده‌اند، از روز دوشنبه ۲۸ خرداد ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان ضرورت دارد از روز دوشنبه ۲۸ خرداد حداکثر تا پایان روز شنبه دوم تیر ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مذکور نسبت به مشاهده، کنترل و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر برای ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نکرده‌اند نیز ترتیبی اتخاذ شده تا این داوطلبان نیز در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. بر اساس آمار اولیه گزارش شده تعداد ۷۶ هزار و ۶۴۹ نفر در مرحله اول آزمون فوق ثبت‌نام کردند.

به گفته توکلی، در صورتی که اصلاحات جدیدی از آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته به سازمان سنجش آموزش کشور واصل شود،‌ این اصلاحات از روز یکشنبه ۲۷ خرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار