با حضور ناظران ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان:

جلسه ی توجیهی روند ثبت‌نام دانش‌آموزان ابتدایی ناحیه دو زنجان برگزار شد

با حضور ابراهیم ندرلو و منصور فرهادی،ناظران ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان،جلسه ی توجیهی روند ثبت‌نام دانش‌آموزان ابتدایی ناحیه دو زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۴۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ی توجیهی روند ثبت‌نام دانش‌آموزان ابتدایی ناحیه دو زنجان برگزار شد

زنجان(پانا)- با حضور ابراهیم ندرلو و منصور فرهادی،ناظران ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان،جلسه ی توجیهی روند ثبت‌نام دانش‌آموزان ابتدایی ناحیه دو زنجان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرپرست اداره‌ آموزش و پرورش ناحیه دو، با پاس‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: در بین عملیات‌ها و حماسه‌های 8 سال دفاع مقدس، آزادسازی خرمشهر، یکی از نقاط عطف و دشمن‌شکن جنگ تحمیلی بود.

محمدحسین صفری در ادامه سخنان خود، با اشاره به تبعات تغییر سیستم آموزشی کشور، اظهار داشت: علیرغم کاهش آمار دانش‌آموزی در کشور و سطح استان، در ناحیه دو به علت مهاجرپذیر بودن و اقبال عمومی به مدارس خاص آن، و همچنین نبود زیرساخت‌های لازم آموزشی در شهرک‌های اقماری، و نیز توزیع نامتوازن و نامتقارن فضاهای آموزشی در دیگر محلات، همواره دچار مشکلات خاصی در هنگام ثبت‌نام هستیم.

وی خاطرنشان کرد: برای حل این مسئله نیز ابتدا باید به درک مشترکی از آن برسیم و در سایه برنامه‌ریزی‌های تخصصی، و هماهنگی با مدیران محترم، سعی کنیم رضایت نسبی عمومی را در جامعه ایجاد کنیم.

در ادامه این جلسه، ابراهیم ندرلو از ناظران ستاد ثبت نام استان گفت: سعه صدر و شکیبایی مدیران و همکاران محترم در بحث ثبت‌نام دانش‌آموزان مثال‌زدنی است و باید بیش از پیش، با رعایت اخلاق و حقوق شهروندی، در خدمت مردم باشیم.

همچنین منصور فرهادی،ناظر ستاد ثبت نام و کارشناس ارزیابی و عملکرد استان با بیان این مطلب که، تکریم ارباب رجوع مهم‌ترین اصل مدنظر ما است، گفت: عمده‌ترین مشکل ما در بحث ثبت‌نام، عدم آگاهی یافتن عموم مردم از بحث محدوده جغرافیایی و سهمیه مدارس است، که در این امر باید از ظرفیت روابط‌عمومی برای اطلاع‌رسانی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بازرسان و ناظران ناحیه و استان در بحث ثبت‌نام، همراهان و یاوران مدیران در این مهم خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار