نشست ستاد اجرایی شاهد استان کردستان برگزار شد

سنندج(پانا)-با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان دومین نشست ستاد اجرایی شاهد استان کردستان در سال 97 برگزار شد .

کد مطلب: ۸۲۴۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست ستاد اجرایی شاهد استان کردستان  برگزار شد

این نشست با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان و اعضای ستاد اجرایی شاهد به منظور بررسی شیوه نامه ثبت نام مدارس شاهد در سال تحصیلی جدید برگزار شد .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این نشست از آغاز ثبت نام موقت مدارس شاهد در سال 97 خبر داد و گفت : همزمان با سراسر کشور از اول خرداد جاری ثبت نام دانش آموزان در مدارس شروع شده است و برابر برنامه زمان بندی ثبت نام موقت این مدارس به ترتیب پایه اول ابتدایی از 97/3/1 لغایت 97/3/15 ، پایه هفتم از 97/4/1 لغایت 97/4/15 و پایه دهم از 97/4/10 لغایت 97/4/25 انجام می گیرد .

وی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان صرفا از طریق سامانه سجا انجام می شود ، گفت : دانش آموزان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سامانه سجا به نشانی http://saja.medu.ir نسبت به پیش ثبت نام خود اقدام کنند.

رشید قربانی هم چنین در این نشست بر اجرای دقیق شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان و ضوابط ابلاغی تاکید کرد .

در ابتدای این نشست توفیق احمدی رییس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان گزارشی از مصوبات ستاد ارائه کرد واز برگزاری یادواره شهدای فرهنگی استان همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم در اردیبهشت ماه 97 خبر داد .

وی برگزاری کلاس های تقویتی و جبرانی برای دانش آموزان طرح پراکنده شاهد ، تجلیل از فرهنگیان جانباز به مناسبت روز جانباز و اختصاص انشای دانش آموزان مدارس شاهد به موضوع نامه ای به شهید را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای مصوبات جلسه قبل ستاد عنوان کرد .

گفتنی است در این نشست پیرامون میزان و نحوه دریافت شهریه دانش آموزان جامعه هدف و دانش آموزان غیر شاهد ، تراکم کلاسی مدارس شاهد ، نحوه تبلیغات و اطلاع رسانی در خصوص زمان ثبت نام ، برگزاری نشست های توجیهی برای مدیران مدارس و کارشناسان شاهد بحث و تبادل نظر شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار