با حضور مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری بوشهر صورت گرفت:

تقدیر از روابط عمومی آموزش و پرورش دیلم به عنوان روابط عمومی برتر شهرستان

دیلم ( پانا ) در نشستی که با حضور مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری بوشهر در محل فرمانداری دیلم و با حضور مسئولان شهرستان به مناسبت روز روابط عمومی برگزار گردید، از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش دیلم به عنوان روابط عمومی برتر در میان دستگاه های اجرایی شهرستان تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۸۲۴۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از روابط عمومی آموزش و پرورش دیلم به عنوان روابط عمومی برتر شهرستان

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش دیلم، نشست روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و ضابطین رسانه‌ای شهرستان به مناسبت روز روابط عمومی، عصر دیروز با حضور دکتر اسماعیل کاظمی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری بوشهر، حجت السلام و المسلمین حسینی بوشهری، امام جمعه شهرستان و مهندس طاهری، سرپرست فرمانداری دیلم برگزار گردید که طی آن از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی تقدیر به عمل آمد.

در این نشست، از میان بیش از چهل اداره و نهاد دولتی، از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش دیلم، به عنوان یکی از 17 روابط عمومی برتر شهرستان تقدیر شد.

گفتنی است ملاک‌هایی چون فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، پوشش خبری مناسب فعالیت‌های ادارات، حضور در برنامه‌ها و تهیه و نصب بنرهای مناسبتی و... از آیتم‌های امتیازدهی و انتخاب روابط عمومی‌های برتر شهرستان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار