مدیر آموزش و پرورش دیلم :

درخشش دانش آموزان دیلم در مرحله استانی مسابقات فرهنگی هنری و قرآن، عترت و نماز

بوشهر/دیلم (پانا)_ مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم از درخشش دانش آموزان دیلمی در مرحله استانی مسابقات فرهنگی هنری و قرآن، عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۷۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان دیلم در مرحله استانی مسابقات فرهنگی هنری و قرآن، عترت و نماز

به گزارش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم، عباس امید مدیر آموزش و پرورش شهرستان از درخشش دانش آموزان دختر و پسر دیلم در مرحله استانی مسابقات فرهنگی هنری و قرآن، عترت و نماز و کسب رتبه‌های برتر به شرح زیر خبر داد.
در مسابقات فرهنگی هنری پسران مرحله استانی، در بخش گروهی، آموزشگاه شهید ستارپناهی در رشته سرود محلی موفق به کسب رتبه اول گردید.
در بخش انفرادی نیز، امیرعباس پهلوانی از آموزشگاه شهید مدرس موفق به کسب مقام اول شد. در سایر رشته‌های این بخش، امیر امیرزاده در رشته سنتور از آموزشگاه شهید مدرس،محمدامین درویشی در رشته نی‌انبان از آموزشگاه دکتر حسابی و نیما محمدی در رشته آبرنگ از آموزشگاه شهید مدرس موفق به کسب رتبه دوم شدند.
همچنین از آموزشگاه شهید مدرس، رضا مرادی در رشته خوشنویسی و مهدی فیاضی در رشته طراحی آب مرکب مقام سوم را کسب کردند.
در بخش دختران مسابقات فرهنگی هنری نیز، در قالب گروهی، نمایشنامه خوانی آموزشگاه فاطمه زهرا موفق به کسب مقام اول شد. همچنین این مدرسه مقام سوم در رشته سرود تلفیقی را کسب کرد. گروه سرود محلی آموزشگاه دریا نیز موفق به کسب مقام دوم در رشته سرود محلی شد.
در بخش انفرادی این مسابقات، مژگان دریانورد از آموزشگاه بعثت موفق به کسب مقام اول در رشته شعر گردید. در سایر رشته‌ها، حدیث جدیدی و مبینا شاکرنسب از آموزشگاه نیایش در رشته تصویرسازی به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. از آموزشگاه بعثت نیز خانم‌ها فاطمه دشتی در رشته پاستل مقام دوم و فرناز قنواتی‌پور در رشته طراحی مداد مقام سوم را کسب نمودند.
امید اظهار داشت: دانش آموزان دیلم در مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله استانی نیز حائز رتبه‌های درخشانی به شرح زیر شدند:
نرگس مردانی از آموزشگاه فاطمه زهرا در رشته احکام (متوسطه دوم) مقام اول را کسب نمود.
فریماه دریانورد از آموزشگاه نیایش موفق به کسب مقام اول در رشته احکام شد.
از آموزشگاه بعثت ساغر روغنی در رشته انشاء نماز مقام دوم را کسب کرد.
و در رشته حفظ عمومی قرآن کریم، نرگس لیراوی از آموزشگاه دریا رتبه سوم را به دست آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار