به مناسبت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر صورت گرفت:

دیدار سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با خانواده سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی

کرمان (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت سوم خرداد ماه روز آزادسازی خرمشهر با خانواده سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی و جانباز، آزاده و فرهنگی سرافراز حاج نجف زنگی آبادی دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۸۲۴۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با خانواده سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی

حمیدرضا دعاگویی در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر، افزود: اگر ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان نبود ما امروز در این دنیای پرآشوب در چنین کشوری و با چنین امنیت و آسایشی زندگی نمی کردیم .

وی گفت: استقامت و ایثار خانواده شهدا تداوم نهضت انقلاب اسلامی است و خانواده‌های شهدا برکت جامعه ما هستند .

دعاگویی خاطرنشان کرد: صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا باید به عنوان یک الگو و درس عبرت برای همه ما باشد، چرا که خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کنند .

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، تاکید کرد: دیدار و گفت وگو با خانواده شهدا موجب می شود انرژی بسیار مثبتی برای ادامه راه خطیر پیش رو بگیریم و این امر کمک می کند تا مسیر را محکم تر و درست تر پیش برویم .

وی اظهار کرد: امروز پس از گذشت چهار دهه از انقلاب هنوز هم اعلام می کنیم که مدیون جانبازان، ایثارگران وخانواده شهدا هستیم چون آنان در روزهای سخت ما را تنها نگذاشتند و از آرمان های امام ‌ و انقلاب دفاع کردند .

دعاگوی گفت: شهیدان جان ارزشمند خود را در راستای حفظ امنیت و سربلندی کشور فدا کردند و بر گردن همه ملت ایران و نظام اسلامی حق بزرگی دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار