صحافی رایگان قرآن های مستعمل در نمایشگاه قرآن

تهران (پانا) - خادمیار آستان قدس رضوی از امکان صحافی و بازسازی قرآن های مستعمل در نمایشگاه قرآن خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۴۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
صحافی رایگان قرآن های مستعمل در نمایشگاه قرآن

علیرضا عبداللهی با اشاره به امکان صحافی رایگان قرآن های مستعمل در غرفه آستان قدس رضوی افزود: بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی قرآن کریم می توانند قرآن های قدیمی و مستعمل خود را برای صحافی و ارسال رایگان به مناطق محروم به غرفه آستان قدس رضوی تحویل دهند.

علیرضا عبداللهی در گفتگو با ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از اجرای 3 طرح قرآنی آستان قدس رضوی در نمایشگاه قرآن خبر داد و افزود: افرادی که در منزل دارای قرآن های قدیمی و مستعمل هستند می توانند با ارائه به این غرفه یک جلد کلام الله مجید چاپ آستان قدس رضوی دریافت کنند.

وی افزود: بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی قرآن کریم می توانند قرآن های قدیمی و مستعمل خود را برای صحافی و ارسال رایگان به مناطق محروم به غرفه آستان قدس رضوی واقع در راهروی 16 شبستان اصلی مصلای تهران ارائه دهند.

عبداللهی اضافه کرد: بازدیدکنندگان و علاقه مندان همچنین می توانند در چاپ قرآن های حرم "علی ابن موسی الرضا (ع)" با نیت نذر و ثواب سهیم باشند.

خادم یار غرفه آستان قدس رضوی درباره استقبال مردمی از طرح های مذکور در نمایشگاه قرآن گفت: خوشبختانه شاهد استقبال خوب بازدیدکنندگان از این طرح ها بخصوص طرح تعویض قرآن کریم بوده ایم.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 14 خرداد ماه مصادف با 19 رمضان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار