کلنگ زنی و افتتاح پنج پروژه آموزشی پژوهشی در گراش

شیراز (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس، شهرستان گراش را حایز رتبه اول کشور در بحث مدرسه سازی دانست و افزود: می‌توان گراش را دارالخیرین مدرسه‌ساز دانست.

کد مطلب: ۸۲۴۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی و افتتاح پنج پروژه آموزشی پژوهشی در گراش

مهندس سرفراز موصلی در دهمین همایش بزرگداشت خیرین مدرسه ساز شهرستان گراش ، گفت: خیرین جزو باهوش‌ترین مردم هستند زیرا می‌دانند که چگونه پول خود را با خدا مبادله کنند که هم در دنیا و هم در آخرت سود کنند .

رییس آموزش و پرورش شهرستان گراش نیز با اشاره به برگزاری همزمان مجمع خیرین و جشن بازنشستگی فرهنگیان گفت:خرسند هستم که امشب از عزیزانی تجلیل می‌شود که در کنار هم چرخاننده نظام تربیت هستند، پیشکسوتانی که با اهدای جوانی خود طی سالیان گذشته خدمت کردند و از آن مهم‌تر در خدمت عزیزانی هستیم که با اهدا اموال خود با نظام آموزشی همکاری داشتند .

ذبیح‌اله رضایی در ادامه در خصوص کلنگ زنی پروژه های عمرانی آموزش و پرورش شهرستان گراش نیز گفت : پروژه های آموزشگاه 12 کلاسه و مجتمع خوابگاهی ولی عصر (عج) جمعا با زیر بنای 4000 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 44 میلیاد ریال، به صورت مشارکتی 50 درصد از طرف خیرین ( حاج حسینعلی فانی لاری و حاج ابراهیم مهروری)‌ و 50 درصد از بودجه دولتی انجام خواهد شد .

رییس آموزش و پرورش شهرستان گراش افزود: ساختمان آموزش و پرورش نیز به مساحت 4300 متر مربع در سه طبقه مجزا ، توسط خیر نیک اندیش حاج محمد حسن حسنی ساخته خواهد شد .

وی در خصوص پروژه های قابل افتتاح نیز اظهار داشت : آموزشگاه حاج حسین شادرام با زیر بنای 800 متر مربع در زمینی به مساحت 4350 متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر 10 میلیارد ریال افتتاح می شود که 85 در صد آن توسط خیر و 15 درصد آن از بودجه دولتی تامین شده است .

رضایی افزود: سالن اجتماعات حاج احمد محبی نیز از دیگر پروژه های قابل افتتاح است که با زیر بنای 850 متر مربع و با هزینه 10 میلیارد ریال ساخته شده که 95 در صد آن از طرف خیر و 5 درصد از آن نیز از محل بودجه دولتی تامین شده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار