کمک 430 میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز در استان فارس

مدیرکل نوسازی مدارس فارس از ساخت هزار و 527 مدرسه در23 سال گذشته در فارس خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۶۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، مدیرکل نوسازی مدارس فارس امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در 23 سال گذشته هزار و 527 باب مدرسه در فارس ساخته شده است، گفت: تعداد پروژه‌های اجرا شده از ابتدای تاسیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز فارس تاکنون ۱۵۲۷ باب در قالب ۸ هزار و ۹۸۵ کلاس درس بوده است.

احمد دست نیان اظهار داشت: خیرین مدرسه‌ساز فارس از ابتدا تاکنون بالغ بر 430 میلیارد تومان در بحث مدرسه‌سازی و تجهیز مدارس کمک کرده‌اند.

مدیر کل نوسازی مدارس فارس با اشاره به اینکه از سال ۷۸ تاکنون همواره خیرین در کنار مجموعه نوسازی مدارس حضور داشتند، گفت: تعداد خیرین حقوقی ۳۰۰ نفر و تعداد خیرین حقیقی بیش از ۳۳۵۰ نفر است که از این تعداد ۳۵۰ نفر را بانوان خیر تشکیل می دهند.

دست نیان خاطر نشان کرد: در سال ۹۵ بالغ بر ۷۳ باب مدرسه در قالب ۳۷۰ کلاس درس در زیربنایی حدود ۵۱ هزار مترمربع احداث و تحویل داده شده و ۹۳ پروژه دولتی و ۱۴۰ پروژه مشارکتی نیز در دست اجرا داریم.

دست نیان یادآور شد: در سال ۹۵ بالغ بر ۷۳ باب مدرسه در قالب ۳۷۰ کلاس درس در زیربنایی حدود ۵۱ هزار مترمربع احداث و تحویل داده شده و ۹۳ پروژه دولتی و ۱۴۰ پروژه مشارکتی نیز در دست اجرا داریم.

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز، ۶ اردیبهشت ما برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار