رونمایی از دو کتاب؛ 11 دانش آموز ابتدایی منطقه سرچهان موفق به نویسندگی و چاپ یک کتاب شدند

شیراز (پانا) -  از کتاب" فرشته ای که زمین را بیشتر دوست داشت " با نویسندگی جمعی ازدانش آموزان آموزشگاه ابتدایی حضرت صالح روستای توجردی این منطقه، در اولین همایش علمی معلمان پژوهنده منطقه سرچهان، رونمایی شد.

کد مطلب: ۸۲۴۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از دو کتاب؛ 11 دانش آموز ابتدایی منطقه سرچهان موفق به نویسندگی و چاپ یک کتاب شدند

نویسندگان این کتاب 11 نفر از دانش آموزانی هستند که در آموزشگاه ابتدایی حضرت صالح روستای توجردی منطقه سرچهان مشغول به تحصیل می باشند و این کتاب را که برگرفته از داستان های کوتاه می باشد، با کمک آموزگار خود در قالب یک مجموعه گرد آوری کرده اند .

فرج اله میرزایی، رییس آموزش و پرورش منطقه سرچهان گفت: با وجود محدودیت منابع ، اما خلاقیت ها نامحدود هستند و اقدام این دانش آموزان نمونه ای از این ایده پردازی و خلاقیت است.

در این گردهمایی همچنین از کتاب" هوش و مکاتب تعلیم و تربیت " تالیف خانم قائدی ،یکی از همکاران فرهنگی در این منطقه نیز رو نمایی شد .

رییس پژوهشکده معلم استان فارس در این همایش گفت: لازم است معلمین و دبیران تلاش کنند تا آموزش را همراه پژوهش، در کلاس درس ارائه دهند و زمانی که نگرش ما تغییر کند و بدانیم که آموزش همراه با پژوهش باشد ، کلاس درسی مطلوب و موثر خواهیم داشت .

قاسم نعمتی افزود: دانش آموزان در هر پایه تحصیلی اصول نقادی را باید یاد بگیرند و کسی که نقد می کند در نهایت دارای منطق می شود.

دبیر این همایش نیز اظهار داشت: تعداد مقاله های ارائه شده در این همایش 100 مقاله و پژوهش بودکه بعد از بررسی و داوری ها 12 عدد از این مقاله ها پذیرفته شدند .

شهلا احمدی ادامه داد: سه مقاله از مقاله های پذیرفته شده برای ارائه در همایش انتخاب شدند که همکاران در روز همایش به ارائه مقاله خود پرداختند البته یک پژوهش دانش آموزی با موضوع فواید علمی نماز هم به منظور ارائه در همایش انتخاب شده است .

در پایان همایش علمی معلمان پژوهنده منطقه سرچهان، از 12 تن از فرهنگیان برگزیده این همایش تقدیر شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار