از کتاب چهار جلدی" پنج گنج" دانش آموزان ابتدایی شهرستان کوار در فارس رونمایی شد

شیراز (پانا) - با حضور جمعی از مسئولین شهرستان کوار از کتاب "پنج گنج "دانش آموزان دبستان شهید جانبازی این شهرستان رونمایی شد.

کد مطلب: ۸۲۴۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
از کتاب چهار جلدی" پنج گنج" دانش آموزان ابتدایی شهرستان کوار در فارس رونمایی شد

آیین رونمایی از کتاب چهار جلدی" پنج گنج" دانش آموزان دبستان شهید جانبازی شهرستان کوار ، با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان ، دانش آموزان و خانواده های شهدا برگزار شد.

در این مجموعه چهار جلدی که توسط 16 تن از دانش آموزان دبستان شهید جانبازی کوار تالیف شده ، به گوشه ای از زندگی و خاطرات 5 تن از شهدای شهرستان کوار پرداخته شده است.

فرماندار شهرستان کوار در این مراسم، با تاکید بر نقش مهم مدارس در مقابله با تهاجم فرهنگی، گفت : من و همکارانم حاضریم درجهت کمک به اقدامات این چنینی نهایت همکاری را داشته باشیم ،چرا که این کار، قدم اولیه خوبی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

در ادامه مراسم ،رییس اداره شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش فارس از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوار و مربیان آموزشگاه شهید جانبازی تقدیر کرد و گفت:مهم است که دانش آموزان در متن کارهایی که در مدارس انجام می گیرد باشند و بتوانند کارهای بزرگی انجام دهند، همانطور دانش آموزان این دبستان عمل کرده اند.

علیرضا مختاری همچنین افزود:ما یک سال است که در اداره شاهد و ایثارگران طرحی به نام شهید پژوهی را اجرا می کنیم و توصیه من این است که دانش آموزان در این طرح مشارکت نمایند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوار نیز گفت :چه خوب است که آثار شهدا را جمع آوری و نگهداری کنیم و آن ها را به نسل های بعدی نیز منتقل نماییم، شهدایی که ثابت کردند می شود بال و پر نداشت اما آسمانی شد.

رضا عبیدی افزود:این دانش آموزان با همت و هزینه خود تلاش نموده اند تا گوشه ای از جانفشانی های شهدا را در قالب کتاب پنج گنج نمایش دهند ،اما اگر مسئولین نیز از این گونه فعالیت ها حمایت همه جانبه داشته باشند، مسیر برای چنین کارهایی هموارتر خواهد شد.

در ادامه مراسم از خانواده های شهیدان محمد رضا(پدر) و مرتضی (پسر) آموزگار ، جاوید یوسفی، احمد ابراهیمی و عبدالکریم پرهیزگار که در این4 جلد کتاب گوشه ای از زندگی و خاطراتشان به قلم دانش آموزان دبستان شهید جانبازی نوشته شده بود تجلیل شد.

در پایان مراسم،از معلمان راهنما و دانش آموزان مولف دبستان شهید جانبازی و سایر دانش آموزان مولف شهرستان قدردانی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار