دیدار جمعی از پیشتازان با مدیر کل آموزش و پرورش استان قم

با هدف تبریک سالروز تصویب اساسنامه سازمان دانش آموزی جمعی از پیشتازان استان قم با حمید رضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش استان قم دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۲۱۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار جمعی از پیشتازان با مدیر کل آموزش و پرورش استان قم

پیش از ظهر امروز و در یک اقدام نمادین، پورمحمدیان رئیس سازمان دانش آموزی استان قم، نجفی زاده دبیر مجمع مربیان کشور و گروهی از دانش آموزان و مربیان پیشتاز به دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان قم رفتند.

در این برنامه که در دفتر شیخ الاسلام انجام شد پورمحمدیان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های بی دریغ مدیر کل محترم اظهار داشت: امروز سازمان دانش آموزی استان قم فراتر از انتظارها ظاهر شده و با تأسی از فرامین مقام معظم رهبری و راهنمایی های دلسوزانه مسئولین توانسته جایگاه مناسبی را در بین دانش آموزان بیابد.

در ادامه مدیر کل آموزش و پرورش استان قم نیز ضمن تقدیر از عوامل سازمان دانش آموزی استان قم و دانش آموزان پیشتاز نقش سازمان دانش آموزی را در تربیت اجتماعی دانش آموزان بی بدیل خواند و تصریح کرد: تلاش و مجاهدت همراه با توکل دانش آموزان می تواند آنها را در عرصه زندگی، درس و اجتماع موفق و پیروز نماید.

شیخ الاسلام برنامه های سازمان دانش آموزی استان قم را ستودنی خواند و افزود: مربی و دانش آموز پیشتاز باید با رفتار خود الگوی مناسبی برای دیگر افراد ایجاد کنند تا بتوانیم منش های پیشتازی را که بر گرفته از فرامین دینی و اخلاقی است به خوبی در همه ارکان اجتماع مشاهده کنیم.

شایان ذکر است، اعضای منتخب پیشتازان قبل از این برنامه با حضور در دفتر ناصر حمزه ای معاونت فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از زحمات وی نیز تقدیر و تشکر نمودند.

گفتنی است از منش های سازمان دانش آموزی احترام به بزرگتر و مافوق و قدردانی از مسئولین است که با توجه به قرار گیری در ایام تصویب اساسنامه سازمان دانش آموزی در 21 اردیبهشت این برنامه به همت سازمان دانش آموزی استان قم تدارک و اجرا گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار