همزمان با سالروز تصویب اساسنامه سازمان دانش آموزی:

همایش بزرگ پیشتازان دختر استان قم برگزار شد

قم (پانا)- همزمان با سالروز تصویب اساسنامه سازمان دانش آموزی همایش بزرگ پیشتازان دختر و مانور توانمندی های سازمان دانش آموزان استان قم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۹۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش بزرگ پیشتازان دختر استان قم برگزار شد

پیش از ظهر امروز همایش بزرگ پیشتازان دختر سازمان دانش آموزی استان قم با شعار همدلی، همفکری، همکاری در سالن ورزشی فرزانگان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حمید رضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش استان قم، اروجی مدیر کل مدیرت بحران، حمزه ای معاون پرورشی و فرهنگی، پناهنده معاون آموزش ابتدایی، زمانی مسئول آموزش منابع طبیعی، روسا و معاونین ادارت و مناطق آموزش و پرورش و سایر مسئولین ارشد استان برگزار شد، پورمحمدیان رئیس سازمان دانش آموزی استان قم با اشاره به توانمندی های سازمان دانش آموزی استان قم گزارشی از فعالیت های پیشتازان ارائه کرد.

سپس زمانی مسئول آموزش منابع طبیعی استان قم نیز در سخنانی از میزان مشارکت دانش آموزان در توسعه منابع طبیعی اشاره و افزود: امروز دانش آموزان بهترین ظرفیت را برای همیاری و کمک در توسعه فضای سبز در اختیار دارند.

در ادامه این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش ضمن تقدیر از مسئولین سازمان دانش آموزی و مربیان استان جهت برگزاری این همایش اظهار داشت: امروز ما به دانش آموزان خود در استان و در عرصه های مختلف افتخار می کنیم چرا که این دانش آموزان با حجاب و متانت خود چهره خوبی را به نمایش گذاشته اند.

شیخ اسلام افزود: سازمان دانش آموزی با برنامه های شاد خود توانسته طیف بسیاری از دانش آموزان استان را در کنار سایر تشکل های دانش آموزی جذب خود کند و با ارائه این برنامه ها دانش آموزان را به سطوح بالای تربیت اجتماعی هدایت کند.

وی در ادامه تأکید کرد: امروز پیشتازان استان قم نشان دادند که با هدایت درست مربیان می توانند توانمندی های شاخص و بالقوه خود را به منصه ظهور برسانند و این مهم با دریافت 17 پرچم افتخار از اردوی ملی در سال گذشته به خوبی بدست آمد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم پیشتازان سازمان دانش آموزی مانوری از توانمندی های خود شامل: گروه های رژه و صف جمع، مخابره و جهت یابی، چوب بندی و گره زنی و امداد و کمک های اولیه گوشه ای از آمادگی های خود را جهت اجرای فرامین مقام عظمی ولایت و نمایش استعدادهای خود به حاضرین به اجرا گذاشتند.

گفتنی است این همایش به همت و حمایت معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در روزهای یکشنبه و دوشنبه 16 و 17 اردیبهشت با حضور بیش از 1500 نفر از نخبگان پیشتاز استان قم در حال برگزار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار