آئین اختتامیه چهارمین همایش استانی علمی پژوهشی «از نگاه معلم» در میناب برگزار شد

میناب (پانا) - آئین اختتامیه چهارمین همایش استانی علمی پژوهشی «از نگاه معلم» با حضور مسئولین استانی و شهری در میناب برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۱۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آئین اختتامیه چهارمین همایش استانی علمی پژوهشی «از نگاه معلم» در میناب برگزار شد

این آئین با حضور ابراهیم خوشبخت معاون پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان ،علی جوادی مشاور مدیر کل ،غلامرضا سالاری معاون مدیرکل و مدیرآموزش وپرورش میناب فرهنگیان و پژوهشگران سراسر استان هرمزگان در میناب برگزار شد.

ابراهیم خوشبخت معاون پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش وپرورش استان هرمزگان هدف از برگزاری این همایش را تحلیل و نقد معلمان از کتاب‌های جدیدالتألیف دانست و افزود: با برگزاری چنین همایش‌هایی می‌توان اشکالات و نواقص کتاب‌های جدیدالتألیف را برطرف کرد.

خوشبخت تصریح کرد:باید بدانیم جایگاه پژوهش در آموزش وپرورش کجاست؟وعوامل کمک کننده به آموزش وپژوهش چیست؟
وی یادآورشد:یادگیری امروز باید پژوهش محورباشد و معلم نقش هدایت و رهبری را در آموزش داشته باشد.
غلامرضا سالاری معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش میناب گفت : روزمرگی و سکون در کسب علم آفت است و با تحقیق و پژوهش می توان به در جات علمی بالایی رسید.
سالاری افزود: با علم آموزی می توان اقتدار خود را در جهان امروز به اثبات برسانیم .
مرتضی زارعی دبیر اجرایی همایش علمی پژوهشی استانی «از نگاه معلم» گفت: در آذرماه سال گذشته، فراخوان این همایش در استان هرمزگان و همچنین استان‌های دیگر اعلام و ۵۰۲ اثر به دبیرخانه ارسال شد.
زارعی افزود: ۲۵۰ اثر در بخش بررسی کتاب‌های درسی مقطع ابتدایی و متوسطه و ۲۵۲ اثر در حوزه آموزش‌وپرورش و بخش آزاد، به همایش ارسال شد که پس از بررسی و داوری ۲۱ اثر به‌عنوان آثار برتر شناخته شدند.
وی خاطرنشان کرد: این ۲۱ اثر برتر جهت نمایش در سایت سیویلیکا(مرجع دانش) و دفتر تألیف کتاب‌های درسی وزارت آموزش‌وپرورش فرستاده می شوند.


معصومه کورچی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار