همایش علمی – پژوهشی در دبیرستان پروین اعتصامی برگزارشد

همایش علمی – پژوهشی در دبیرستان پروین اعتصامی باحضور مسئولین برگزارشد.

کد مطلب: ۶۱۵۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگارپانا ازخراسان جنوبی، حسین مهرانفر مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان ابتدا اعیاد ماه رجب را تبریک گفت وازمدیر وهمکاران ودبیران دلسوز و زحمت کش ودانش آموزان این آموزشگاه که باعث برپایی این همایش باشکوه شدندتقدیر وتشکرنمود.
وی ضمن اشاره به نزدیک شدن هفته بزرگداشت مقام وجایگاه رفیع معلم خاطر نشان کرد: بدون ترديد هر تلاشي كه در راه اعتلاي تعليم و تربيت صورت گيرد نقش سازنده‌اي در شكل‌گيري شخصيت و آينده فرزندان اين سرزمين خواهد داشت و در نزد خداوند متعال از ارج و ارزش شايسته‌اي برخوردار است.
مهران فر درادامه کسب افتخاراتی که دانش آموزان این آموزشگاه بدست آورده اند و امروز دانش آموزان به خاطر این افتخارات به خود می بالند و احساس شور وشادمانی می کنند مدیون معلمین دلسوز و زحمت کش دانست که علمشان را نشر دادند تا امروز ما شاهد افتخارآفرینی این دانش آموزان باشیم واز تک تک همکاران که موجب این افتخارات درآموزش وپرورش شهرستان مرزی درمیان شده اند تقدیر وتشکر نمود.
وی معلمان را مظهر تولید فکر و اندیشه در جامعه دانست و افزود: ارج نهادن به جایگاه معلم از مهم ترین موضوعات مورد تاکید امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است و خوشبختانه در سیاست ها و برنامه ریزی های دولت تدبیر و امید نیز معلمان از جایگاه ویژه ای برخوردارند.
گفتنی است : قرائت دکلمه توسط دانش آموز ،ارایه گروه پژوهش جشنواره نوجوان خوارزمی وارایه تصویر نویسی توسط دانش آموزان و تجلیل از دانش آموزان ازدیگر برنامه های این همایش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار