اختتامیه همایش علمی، آموزشی و پژوهشی از نگاه معلم در میناب

همایش علمی، آموزشی و پژوهشی ازنگاه معلم درسالن دانشکده فنی آیت الله خامنه ای میناب برگزار شد.

کد مطلب: ۵۶۶۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، یدالله شهرجو معاونت پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش میناب ضمن بیان خیر مقدم از حضور معاون پژوهشی مدیر کل آموزش وپرورش هرمزگان، معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش میناب، رییس گروه تحلیل محتوای درسی، رییس پژوهشکدع تعلیم و تربیت آموزش وپرورش هرمزگان شرکت کننده در همایش تشکر نمود.

یدالله شهرجو افزود: این همایش در سومین سال است که برگزار می شود و ۲۳۰ اثر علمی‌ آموزشی و پژوهشی در قالب تحلیل های کتاب درسی و مقالات پژوهشی به دبیرخانه ارسال کردند که میزان رشد‌ ۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته نشان می دهد.که این آثار علاوه بر مناطق آموزشی استان هرمزگان از استانهای تهران،فارس و آذربایجان شرقی شاهد بوده ایم.

فرماندار ویژه شهرستان میناب مهندس نخعی با حضور در این همایش گفت: بیش از ۱/۳ جمعیت کشور را دانش آموز و کسانیکه درگیر این سیستم آموزش و پرورش و فرهنگی میباشند که هیچ رشد و توسعه ای به اندازه علم و پژوهش وجود ندارد مگر اینکه زیر ساخت علمی داشته باشد و ۴/۵ میلیون جوان کشور با ورود به آموزش عالی ،دانشجو‌،فارغ التحصیل و یا در حال تحصیل می باشند.

وی خاطر نشان کرد: باید به علم و پژوهش نگاه ویژه ای داشت و باید شیوه پژوهش را بروز و مقالات پژوهشی متعددی اراعه دهیم زیرا بخش عمده این فعالیت تربیت پژوهشگر است.

و در پایان این همایش ازمقاله نویسان وپژوهشگران برترتجلیل و قدرانی شد.

خبرنگار: مرضیه علینژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار