رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی

کشور امروز به خدمات خیرین بیش از گذشته نیازمند است

قزوین (پانا) - رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به مشارکت خیرین در ساخت مدرسه و سایر امور خداپسندانه نیازمند است.

کد مطلب: ۸۲۱۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
کشور امروز به خدمات خیرین بیش از گذشته نیازمند است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ، داود محمدی در بیستمین همایش خیرین مدرسه ساز استان قزوین که در تالار شهید رجایی قزوین برگزار شد اظهارداشت: خدا را شاکریم که ایران اسلامی مملو از انسانهای خیر و نیکوکاری است که به کمک همنوعان خود می شتابند و ثروت و سرمایه حلال خود را در رسیدگی به امور عام المنفعه هزینه می کنند.

وی اضافه کرد: بیش از دو دهه است که ایران اسلامی از خدمات ارزشمند و تاثیرگذار خیرین مدرسه ساز بهره مند است و این کمک ها در عرصه های فرهنگی، آموزشی، درمانی، ورزشی و دینی توانسته کمک دولت نیز باشد.

رئیس کمییون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز با توجه به محدودیت های مالی دولت باید اذعان کرد کشورمان بیش از هر زمان دیگری به مشارکت و کمک خیرین نیازمند است.

محمدی اظهارداشت: خیرین استان در سال گذشته بیش از ۸.۵ میلیارد تومان برای ساخت فضاهای آموزشی کمک کردند و امسال نیز با تعهد ۱۲ میلیارد تومانی نشان داده اند که این مسیر خداپسندانه را با قدرت بیشتری ادامه می دهند و ما قدردان آنها هستیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: در سراسر کشور هم کمک های خیرین بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان شده که واقعا ستودنی است و این پشتوانه مالی می تواند نیازهای آموزشی ما را بخوبی تامین کند

وی تصریح کرد: امیدواریم دانش آموزان هم قدردان این کار ارزشمند باشند و با نگهداری مناسب از مدارسی که خیرین ساخته اند از این کار تشکر کنند.

حجت الاسلام سید قریش موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین هم در این مراسم گفت: از خیرین انتظار داریم در کنارساخت مدرسه نسبت به ساخت نمازخانه در مدارس هم اقدام کنند تا فضای معنویت در مدارس نادیده گرفته نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار