استاندار فارس: امسال ۶ هزار نفر شغل در استان ایجاد می شود

شیراز (پانا) - استاندار فارس از راه اندازی ۸ طرح مهم اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۱ هزار میلیارد تومان در سال جاری خبر داد و افزود اجرای این طرح ها برای حدود ۶ هزار نفر شغل ایجاد می کند.

کد مطلب: ۸۲۱۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار فارس: امسال ۶ هزار نفر شغل در استان ایجاد می شود

اسماعیل تبادار در دومین جلسه شورای اداری استان ضمن ابراز نگرانی از فساد در ادارات استان خواستار رسیدگی مسوولان به تخلفات اداری در دستگاه‌های مختلف اجرایی شد.
وی افزود: با مدیران و کارکنانی که با کم کاری و بدون توجه به خواسته به حق مردم سبب ایجاد نارضایتی اجتماعی شوند برخورد قاطع شود و در این زمینه بخششی صورت نگیرد.

وی ادامه داد: از جمله موضوعاتی که در استان باید به آن توجه ویژه شود، ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد اداری، توجه به معضلات اجتماعی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، نخبگان علمی و دانشگاهی، است.

استاندار فارس بیان کرد: همه دستگاه‌های استان که ممکن است شرکت‌های دانش بنیان بتوانند نیازی از آن‌ها را برطرف کنند باید با پارک علم و فناری و بنیاد نخبگان و مراکز علمی و دانشگاهی استان به صورت مستقیم ارتباط داشته باشند.

تبادار با بیان اینکه این ارتباط سبب حمایت از تولید ملی می‌شود و محصولات تولیدی شرکت‌های دانش بنیان استان مورد استفاده دستگاه‌های مختلف قرار می‌گیرد، اظهار کرد: همچنین این ارتباط از ورود محصولات چینی و محصولات مشابه از سایر استان‌ها که هزینه بیشتری را برای دستگاه‌ها ایجاد می‌کنند، گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال با راه اندازی ۸ طرح مهم اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۱ هزار میلیارد تومان برای حدود ۶ هزار نفر شغل ایجاد می‌شود.
تبادار اضافه کرد: فارس در جذب سرمایه گذاران خارجی از استان‌های پیشرو کشور است و پارسال سقف ۵۵۵ میلیون دلار سرمایه گذارری خارجی برای استان فارس در نظر گرفته شده بود، ولی در استان فارس یک میلیون و ۸ هزار میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی جذب شده است که ۴۵۳ میلیون دلار بیش از سقف تعیین شده بوده است.

وی بیان کرد: پیش بینی می‌کنیم این رقم امسال به ۲ میلیارد دلار برسد.

همچنین پژوهش معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس اظهار کرد: کمیته رسیدگی به نارضایتی‌های اجتماعی به دستور استاندار فارس در استان شکل گرفته است.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها موظف هستند با جدیت در ارتقا سلامت اداری و مبارزه با فساد تلاش کنند و با هر مدیر و کارمندی که زمینه ایجاد نارضایتی را فراهم کند، برخورد قاطع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار