به مناسبت هفته معلم؛

جشنواره فرهنگی ورزشی فرهنگیان استان بوشهر برگزار شد

جشنواره فرهنگی، ورزشی فرهنگیان استان بوشهر به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۰۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فرهنگی ورزشی فرهنگیان استان بوشهر برگزار شد

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در حاشیه جشنواره ی فرهنگی ورزشی فرهنگیان استان اظهار داشت: هفته معلم فرصت مناسبی برای برگزاری برنامه‌های مختلف برای بزرگداشت مقام معلم است.

حسن قلندری با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلف و متنوعی در این راستا طراحی شده است، افزود: جشنواره فرهنگی، ورزشی فرهنگیان استان بوشهر به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم در حال برگزاری است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: جشنواره فرهنگی، ورزشی فرهنگیان استان بوشهر از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۵ اردیبهشت ماه در مرکز استان برگزارمی گردد.

وی افزود: این مسابقات در رشته های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز برای آقایان و در رشته‌های والیبال و تنیس روی میز برای همکاران خانم برگزار می گردد.

قلندری بیان نمود: امروز در پایان مسابقات والیبال که با شرکت 9 تیم از شهرستان و مناطق استان برگزار شد، تیم‌های منتخب فرهنگیان دشتستان، دیر و کنگان به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم این دور از رقابت ها شدند.

دکتر منوچهر هوشیار رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی هم در حاشیه جشنواره با اشاره به این مطلب که جشنواره فرهنگی ورزشی فرهنگیان استان با هدف توجه به قابلیت ها و توانایی های همکاران فرهنگی در بعد ورزش و تربیت بدنی و ارتقا سطح سلامتی و نشاط همکاران برگزار می گردد.

هوشیار تصریح نمود : این رقابت ها فرصت مناسبی برای معلمان عزیز است تا در میادین ورزشی نیز قابلیت و شایستگی خود را به مانند تدریس ثابت نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار